Utilitzar els diners d’infraestructures sanitàries com les dels hospitals de Llíria i Gandia per tapar les seues vergonyes econòmiques suposa una estafa a la ciutadania.

La fallida financera que el PP ha generat en la Generalitat Valenciana durant els seus mandats al capdavant del Consell, està suposant una ruïna per als usuaris de la sanitat pública, ja que de les previsions i promeses realitzades al pressupost de 2012 no s’ha complert pràcticament gens.

Segons la diputada i portaveu de Compromís a Les Corts Valencianes, Mónica Oltra, el fet més palpable s’ha visualitzat quan el PP ha tirat mà de la caixa comuna per eliminar obres bàsiques previstes des de fa anys i que alguna d’elles, com els hospitals de Llíria i Gandia, eren a punt de culminar el seu procés de construcció.

Igualment apunta Oltra, la retallada de més de 45 milions d’euros que ha fet el PP en l’estructura pressupostària destinada a realitzar noves obres de construcció de centres de salut, ha situat a poblacions de les tres províncies en una situació de col·lapse i precarietat sense justificació alguna.

Aquest joc de “trilero” que usa el PP, venent i publicitant infraestructures sanitàries quan ha d’aprovar els comptes públics, les quals fa desaparèixer mitjançant modificacions de crèdit, deixen en evidència els enganys i mentides als quals la partidocracia del Govern Valencià vol sotmetre al poble valencià.

Per a la Diputada de Compromís, aquesta actuació respon novament a la seua intenció de continuar pagant els deutes als bancs, mentre les persones queden relegades a patir sofriment i no disposar dels centres i l’atenció que han pagat amb els seus impostos.

Oltra recorda que aquestes retallades, juntament amb la imposició de noves taxes sanitàries, la previsible eliminació de serveis d’urgències i oficines de farmàcies 24 hores i la retallada de personal sanitari, obeeix al pla preconcebut des de les files del PP per privatitzar les sanitat pública i convertir-la en un negoci més d’empreses afins.

OLTRA CONSIDERA QUE EL PP JUEGA A TRILERO CON LAS INFRAESTRUCTURAS PÚBLICAS SANITARIAS

Utilizar el dinero de infraestructuras sanitarias como las de los hospitales de Llíria i Gandia para tapar sus vergüenzas económicas supone una estafa a la ciudadanía.

La quiebra financiera que el PP ha generado en la Generalitat Valenciana durante sus mandatos al frente del Consell, está suponiendo una ruina para los usuarios de la sanidad pública, ya que de las previsiones y promesas realizadas en el presupuesto de 2012 no se ha cumplido prácticamente nada.

Según la diputada y portavoz de Compromís en les Corts Valencianes, Mónica Oltra, el hecho más palpable se ha visualizado cuando el PP ha tirado mano de la caja común para eliminar obras básicas previstas desde hace años y que alguna de ellas, como los hospitales de Llíria y Gandía, estaban a punto de culminar su proceso de construcción.

Igualmente apunta Oltra, el recorte de más de 45 millones de euros que ha hecho el PP en la estructura presupuestaria destinada a realizar nuevas obras de construcción de centros de salud, ha situado a poblaciones de las tres provincias en una situación de colapso y precariedad sin justificación alguna.

Este juego de “trilero” que usa el PP, vendiendo y publicitando  infraestructuras sanitarias cuando tiene que aprobar las cuentas públicas,  las cuales hace desaparecer mediante modificaciones de crédito, dejan en evidencia los engaños y mentiras a los que la partidocracia del Gobierno Valenciano quiere someter al pueblo valenciano.

Para la Diputada de Compromís, esta actuación responde nuevamente a su intención de continuar pagando las deudas a los bancos, mientras las personas quedan relegadas a padecer sufrimiento y no disponer de los centros y la atención que han pagado con sus impuestos.

Oltra recuerda que estos recortes, junto con la imposición de nuevas tasas sanitarias, la previsible eliminación de servicios de urgencias i oficinas de farmacias 24 horas y el recorte de personal sanitario, obedece al plan preconcebido desde las filas del PP para privatizar las sanidad pública y convertirla en un negocio más de empresas afines.