El grup Municipal convida a la ciutadania a implicar-se en la seua elaboració amb aportacions, suggeriments o esmenes que milloren el text i que servisquen per potenciar i protegir l’entorn.

Des de l’ajuntament, a través dels grups de treball del Foro de Medi Ambient en  l’Agenda 21 Local, s’ha proposat fer un Reglament d’Ús I Gestió per al Parc de Sant Vicent. Un reglament que ha ser la base per a preservar, potenciar, protegir i fomentar l’ús d’este indret natural i periurbà del que compta la capital del Camp de Túria, que a més és referència en tota la comarca i la província de València.

Per al portaveu de Compromís, Paco Garcia Latorre, és important la participació dels veïns de la localitat i d’aquelles persones vinculades amb la natura per tal d’establir una normativa que compagine i harmonitze l’ús i la protecció de l’entorn.

Actualment, l’únic instrument administratiu que regula este espai és el Pla Especial de Protecció del Parc de Sant Vicent, elaborat fa més de quinze anys i del qual s’ha valgut l’ajuntament per efectuar algunes intervencions puntuals en quan a la reordenació i millora dels usos dintre del seu perímetre.

Per a Compromís, apunta García, és important la participació ciutadana en la redacció de les normes que han de regir el seu ús, ja que són milers i milers de persones de la localitat, i de fora de la ciutat, les que realitzen activitats de tota índole que amb la proposta que s’ha efectuat poden quedar restringides o limitades.

Per això, el grup ecosocialista ha posat a disposició en la seu web (www.compromisperlliria.org) una còpia de l’esborrany de reglament per a que es puguen formular aportacions, esmenes o suggeriments que es podran adreçar a e-mail del grup: [email protected]

http://lliria.compromis.net/2013/06/27/participa-amb-compromis-reglament-us-parc-de-sant-vicent/

 

COMPROMISO ABRE PROCESO DE PARTICIPACIÓN PARA LA REDACCIÓN DEL REGLAMENTO DE USO Y GESTIÓN DEL PARQUE DE SAN VICENTE

El grupo Municipal invita a la ciudadanía a implicarse en su elaboración con aportaciones, sugerencias o enmiendas que mejoren el texto y que sirvan para potenciar y proteger el entorno.

Desde el ayuntamiento, a través de los grupos de trabajo del Foro de Medio Ambiente en la Agenda 21 Local, se ha propuesto hacer un Reglamento de Uso i Gestión para el Parque de San Vicente. Un reglamento que ha ser la base para preservar, potenciar, proteger y fomentar el uso de este lugar natural y periurbano del que cuenta la capital del Camp de Túria, que además es referencia en toda la comarca y la provincia de Valencia.

Para el portavoz de Compromiso, Paco Garcia Latorre, es importante la participación de los vecinos de la localidad y de aquellas personas vinculadas con la naturaleza para establecer una normativa que compagine y armonice el uso y la protección del entorno.

Actualmente, el único instrumento administrativo que regula este espacio es el Plan Especial de Protección del Parque de San Vicente, elaborado hace más de quince años y del cual se ha valido el ayuntamiento para efectuar algunas intervenciones puntuales en cuando a la reordenación y mejora de los usos dentro de su perímetro.

Para Compromís, apunta García, es importante la participación ciudadana en la redacción de las normas que tienen que regir su uso, dado que son miles y miles de personas de la localidad, y de fuera de la ciudad, las que realizan actividades de toda índole que con la propuesta que se ha efectuado pueden quedar restringidas o limitadas-

Por eso, el grupo ecosocialista ha puesto a disposición en su web (www.compromisperlliria.org) una copia del borrador de reglamento para que se puedan formular aportaciones, enmiendas o sugerencias que se podrán dirigir al e-mail del grupo: [email protected]

http://lliria.compromis.net/2013/06/27/participa-amb-compromis-reglament-us-parc-de-sant-vicent/