La Coalició ofereix un model de reclamació a la pujada de tarifes acordada pel PP en el ple municipal ja que no respon a cap interès general ni a causes imprevistes.

El Grup Municipal de Compromís ha elaborat un model d’al·legacions tipus per a que la ciutadania de Llíria i el susuaris d’altres poblacions que usen els serveis de la Piscina Municipal coberta puguen reclamar davant l’augment injustificat de tarifes que el PP ha aprovat en solitari al ple de l’ajuntament.

Segons el portaveu de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, les al·legacions es fonamenten en dues parts, una d’elles, és la modificació injustificada del contracte de serveis amb l’empresa concessionària, ja que no respon a cap interès públic ni a causes imprevistes en l’adjudicació. Extrems que no estan degudament motivats ni justificats en la modificació aprovada inicialment pel PP.

Per un altra part, es volen implantar noves modalitats i tarifes, algunes de les quals ja es venen prestant en la quota normal d’abonat, fet que de materialitzar-se la modificació de l’ordenança fiscal, suposarà pagar més diners pels mateixos serveis.

A més, apunta Garcia, es vol crear un nou servei anomenat “d’entrenament personal”, que res te a veure amb un servei comú i d’interès general, ja que segons marca l’informe del tècnic d’Esports, els preus que es cobraran “estaran dirigits a un sector de població amb un poder adquisitiu alt”. Per tant no sols crearà una discriminació amb dos tipus de clients identificats, sinó que a més a més, anirà en detriment del servei que es dona actualment degut a la seua exclusivitat.

Davant estos fets, el Grup Municipal de Compromís ha elaborat unes al·legacions tipus per a que els usuaris que vulguen puguen presentar-les a l’ajuntament per aturar esta modificació injustificada que no respon a cap demanda ciutadana.

CLICA I DESCARREGAT FULL D’AL·LEGACIONS

COMPROMIS PREPARA A ALEGACIONES A LA SUBIDA INJUSTIFICADA DE TARIFAS EN LA PISCINA CUBIERTA

 


La Coalición ofrece un modelo de reclamación a la subida de tarifas acordada por el PP en el pleno municipal, ya que no responde a ningún interés general ni a causas imprevistas.


El Grupo Municipal de Compromís ha elaborado un modelo de alegaciones tipo para que la ciudadanía de Llíria y los usuarios de otras poblaciones que utilizan los servicios de la Piscina Municipal cubierta puedan reclamar ante el aumento injustificado de tarifas que el PP ha aprobado en solitario en el pleno del ayuntamiento.

Según el portavoz de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, las alegaciones se fundamentan en dos partes, una de ellas, es la modificación injustificada del contrato de servicios con la empresa concesionaria, dado que no responde a ningún interés público ni a causas imprevistas en la adjudicación. Extremos que no están debidamente motivados ni justificados en la modificación aprobada inicialmente por el PP.

Por un otra parte, se quieren implantar nuevas modalidades y tarifas, algunas de las cuales ya se vienen prestando en la cuota normal de abonado, hecho que de materializarse la modificación del ordenanza fiscal, supondrá pagar más dinero por los mismos servicios.

Además, apunta García, se quiere crear un nuevo servicio denominado “de entrenamiento personal”, que nada tiene que ver con un servicio común y de interés general, ya que según marca el informe del técnico de ceportes, los precios que se cobrarán “estarán dirigidos a un sector de población con un poder adquisitivo alto”. Por lo tanto, no sólo creará una discriminación con dos tipos de clientes identificados, sino que además, irá en detrimento del servicio que se presta actualmente debido a su exclusividad.

Ante ello, el Grupo Municipal de Compromiso ha elaborado unas a alegaciones tipo para que los usuarios que quieran puedan presentarlas en el ayuntamiento para paralizar esta modificación injustificada que no responde a ninguna demanda ciudadana.

CLICA I DESCARREGAT FULL D’AL·LEGACIONS