Garcia: “Comprar al municipi, consumir en els establiments de restauració i fer ús dels serveis dels nostres professionals suposa invertir en la ciutat i ajuda a la creació i manteniment de llocs de treball”.

Este cap de setmana, Compromís per Llíria ha iniciat un any més la campanya de #RescatemElComerçLocal, adreçada als botiguers, establiments de restauració i professionals de la localitat, amb l’objectiu de donar suport a l’activitat econòmica de la ciutat i fomentar el consum de proximitat de cara a les compres i serveis de Nadal i Reis.

Segons el portaveu de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, amb esta iniciativa es pretén conscienciar a la ciutadania que fent les compres i fent ús dels serveis dels nostres comerciants i professionals, s’està invertint en la ciutat i ajudant a la creació i manteniment de llocs de treball.  A més de mantindré l’activitat econòmica i rebre un tracte més personalitzat i proper que quan s’utilitzen grans superfícies.

Per a Garcia, Llíria compta amb una xarxa comercial ampla i especialitzada, amb qualitat i professionalitzada, que cal donar suport per part dels veïns i veïnes fent un consum local de cara a les compres de Nadal i Reis, així com la resta de l’any, que ajude a revitalitzar l’economia i enfortir l’oferta de productes que podem trobar sempre a pocs minuts del nostre domicili.

El col·lectiu de Compromís ha presentat esta campanya a la Federació de Comerciants i està visitant els establiments de la localitat per a difondre la mateixa, la qual ha tingut una bona rebuda per part dels comerciants locals.

Amb les festes de Nadal a la de la cantonada, Compromís vol animar els ciutadans de Llíria per que facen les compres habituals als comerços de la ciutat. Compromís està al costat del xicotet comerç i professionals i entén que realitzant les compres als comerços del poble es reactiva l’economia local.

Segons el portaveu de Compromís, l’èxit d’una compra radica precisament en comerços on el tracte es individualitzat i cordial, on ens coneixen i saben els nostres gustos i les nostres necessitats, fugint de cadenes i grans superfícies on les relacions entre compradors i venedors són purament estandarditzades i només es busca la venda com a objectiu final.

García afirma que Llíria té un gran potencial com a capital comarcal, i pot convertir-se en un vertader centre de comerç a cel Obert amb l’ajuda i col·laboració de tots i totes, tant de botiguers i professionals, com dels consumidors de Llíria i dels pobles del voltant.

 

COMPROMIS FOMENTA UN AÑO MÁS LA CAMPAÑA DE APOYO AL COMERCIO LOCAL EN LAS COMPRAS DE NAVIDAD Y REYES

 

Garcia: “Comprar en el municipio, consumir en los establecimientos de restauración y hacer uso de los servicios de nuestros profesionales supone invertir en la ciudad y ayuda a la creación y mantenimiento de puestos de trabajo”.
Este fin de semana, Compromís per Llíria ha iniciado un año más la campaña de #*RescatemElComerçLocal, dirigida a los comerciantes, establecimientos de restauración y profesionales de la localidad, con el objetivo de apoyar la actividad económica de la ciudad y fomentar el consumo de proximidad de cara a las compras y servicios de Navidad y Reyes.
Según el portavoz de Compromís, Paco Garcia Latorre, con esta iniciativa se pretende concienciar a la ciudadanía que haciendo las compras y haciendo uso de los servicios de nuestros comerciantes y profesionales, se está invirtiendo en la ciudad y ayudando a la creación y mantenimiento de puestos de trabajo. Además de mantener la actividad económica y recibir un trato más personalizado y cercano que cuando se utilizan grandes superficies.

 

Para Garcia, Llíria cuenta con una red comercial amplia y especializada, con calidad y profesionalizada, que hay que apoyar por parte de los vecinos y vecinas haciendo un consumo local de cara a las compras de Navidad y Reyes, así como el resto del año, que ayudo a revitalizar la economía y fortalecer la oferta de productos que podemos encontrar siempre en pocos minutos de nuestro domicilio.
El colectivo de Compromís ha presentado esta campaña a la Federación de Comerciantes y está visitando los establecimientos de la localidad para difundir la misma, la cual ha tenido un buen recibimiento por parte de los comerciantes locales.
Con las fiestas de Navidad a la vuelta de la esquina, Compromís quiere animar a los ciudadanos de Llíria a que hagan las compras habituales en los comercios de la ciudad. Compromís está junto al pequeño comercio y profesionales y entiende que realizando las compras a los establecimientos de la localidad se reactiva la economía local.
Según el portavoz de Compromís, el éxito de una compra radica precisamente en comercios donde el trato es individualizado y cordial, donde nos conocen y saben nuestros gustos y nuestras necesidades, huyendo de cadenas y grandes superficies donde las relaciones entre compradores y vendedores son puramente estandarizadas y sólo se busca la venta como objetivo final.
García afirma que Llíria tiene un gran potencial como capital comarcal, y puede convertirse en un verdadero centro de comercio a cielo abierto con la ayuda y colaboración de todos y todas, tanto de comerciantes y profesionales, como de los consumidores de Llíria y de los pueblos de alrededor.