L’alcalde afirma que no s’ha donat cap ordre ni per escrit ni verbal de suspensió dels procediments i anuncia que continuarà cobrant els deutes de les quotes urbanístiques.

Davant l’aparició d’informacions en premsa que apuntaven la possibilitat de que l’equip de govern de Llíria s’havia sensibilitzat amb els propietaris afectats per l’urbanisme de Llíria i havia donat ordres de paralitzar els processos de recaptació d’apremi i embargament, la veritat és tota la contraria.

En el ple ordinari de la setmana passada, i a preguntes dels grups de l’oposició, el primer edil del consistori i els seus regidors, varen manifestar que lo que s’havia publicat era fals i que no s’ha donat cap ordre, ni verbal ni escrita en este sentit, sinó tot el contrari, es va a continuar cobrant als propietaris de Llíria tots els deutes de les quotes urbanístiques pendents de pagament, amb els mecanisme que la llei habilita a tal efecte.

De fet, els últims mesos no han estat exempts de noves publicacions en el Butlletí Oficial de la Província de València on s’han dictat diverses notificacions de processos per al cobrament de quotes urbanístiques, procediments d’apremi i embargaments. Extrem que confirma la voluntat de l’equip de Govern de continuar amb el cobrament de tots els pagaments derivats dels processos urbanístics que s’han iniciat pel PP de Llíria els darrers anys i no estan conclosos.

EL PP DE LLÍRIA CONTINUARÁ CON LOS PROCEDIMIENTOS DE APREMIO Y EMBARGOS DE CUENTAS Y PROPIEDADES AFECTADAS POR PAIS

El alcalde afirma que no se ha dado ninguna orden ni por escrito ni verbal de suspensión de los procedimientos y anuncia que continuará cobrando las deudas de las cuotas urbanísticas.

Ante la aparición de informaciones en prensa que apuntaban la posibilidad de que el equipo de gobierno de Llíria se había sensibilizado con los propietarios afectados por el urbanismo de Llíria y había dado órdenes de paralizar los procesos de recaudación de apremio y embargo, la verdad es toda la contraria.

En el pleno ordinario de la semana pasada, y a preguntas de los grupos de la oposición, el primer edil del consistorio y sus regidores, manifestaron que lo que se había publicado era falso y que no se ha dado ninguna orden, ni verbal ni escrita en este sentido, sino todo el contrario, se va a continuar cobrando a los propietarios de Llíria todas las deudas de las cuotas urbanísticas pendientes de pago, con los mecanismo que la ley habilita a tal efecto.

De hecho, los últimos meses no han estado exentos de nuevas publicaciones en el Boletín Oficial de la Provincia de Valencia donde se han dictado varias notificaciones de procesos para el cobro de cuotas urbanísticas, procedimientos de apremio y embargos. Extremo que confirma la voluntad del equipo de Gobierno de continuar con el cobro de todos los pagos derivados de los procesos urbanísticos que se han iniciado por el PP de Llíria los últimos años y que no están concluidos.