Garcia: “L’estat d’algun fanal pot suposar un perill per al pas de vianants”.

Alguna de les faroles ubicades en la zona de Mura mostren un estat de conservació que és perillós per al pas del vianants que circulen per les voreres.

Segons el portaveu de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, veïns d’este barri de la localitat han alertat que alguna lluminària mostra greus deficiències en la seua estructura, ja be siga per que ha rebut algun colp o bé per que s’ha deteriorat en el pas del temps.

Les deficiències afecten a la seguretat del pas de vianants, ja que trossos de la fibra de vidre que envolta les lluminàries s’ha soltat i s’ha després de la columna del fanal, suposant un perill que cal solucionar el més aviat possible.

Compromís reclamarà que es revisen estes columnes de llum i que es reposen les que es troben defectuoses i puguen ocasionar algun dany a les persones que transiten per esta zona de la localitat. Petició que es farà extensiva per a la resta de barris de Llíria.

 

COMPROMIS PEDIRÁ UNA REVISIÓN DEL ESTADO DE CONSERVACIÓN DE LAS LUMINARIAS EN LA ZONA DE MURA

Garcia: “El estado de alguna farola puede suponer un peligro para el paso de peatones”.

Alguna de las farolas ubicadas en la zona de Mura muestran un estado de conservación que es peligroso para el paso de peatones que circulan por las aceras.

Según el portavoz de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, vecinos de este barrio de la localidad han alertado que alguna luminaria muestra graves deficiencias en su estructura, bien sea por que ha recibido algún golpe o bien por qué se ha deteriorado con el paso del tiempo.

Las deficiencias afectan a la seguridad del paso de peatones, ya que trozos de la fibra de vidrio que rodea las luminarias se ha soltado y se ha desprendido de la columna de la farola, suponiendo un peligro que hay que solucionar lo más pronto posible.

Compromís reclamará que se revisen estas columnas de luz y que se repongan las que se encuentran defectuosas y puedan ocasionar algún daño a las personas que transitan por esta zona de la localidad. Petición que se hará extensiva para el resto de barrios de Llíria.