Una suposada visita institucional dona peu a un dinar en València Ciutat en plena festa fallera i un altre el dia de Sant Josep a Llíria.

Una volta més, la política erràtica de festes i despeses protocol·làries acompanya la gestió del PP en l’ajuntament de Llíria. Ara, amb la suposada visita d’un grup de representants (alcalde i regidors) de la ciutat de Bolaslawiec de Polònia i directius de l’empresa SRG Global durant les festes falleres de 2014.

La visita institucional en si no tindria cap importància i entraria dins de lo normal si no fora per què de la mateixa no tenien constància els membres de la corporació municipal, a excepció de l’alcalde i algun que altre regidor que l’acompanyaven eixos dies. Un fet que demostra novament l’oscurantisme i sectarisme que practica el PP de Llíria al capdavant del Govern i el deficient i deplorable servei de protocol que tenim al consistori des de que s’ha canviat a la persona que hi ha dedicada en exclusivitat per a que estes coses no passen.

Igualment haguera sigut normal que en dies laborables s’haguera fet una visita a l’empresa que la marca multinacional té a Llíria i després se’ls haguera convidat a un refrigeri. Però no a un banquet de 12 persones en la Ciutat de València en un restaurant cèntric la vespra de Sant Josep, després de cansar-se de veure falles i visitar la capital del Túria. Fet que res te a veure amb una visita institucional o de treball a la localitat de Llíria.

El fet més significant és que, esta visita fantasma que ningú coneixia, culminà en un altre dinar l’endemà en un dia festiu com el de Sant Josep, on novament 14 persones (2 més) participen en un altre dinar protocol·lari. On difícilment, un dia tan assenyalat i festiu com este es poguera fer una visita de treball a l’empresa que ha servit d’excusa per a esta comitiva tan ampla que ha derivat en unes despeses de 707,20 euros en despeses protocol·làries.

Des de Compromís es lamenten este tipus de fets, que demostren la forma caciquil en com es gestiona l’ajuntament de Llíria per part del PP, com si fora un “cortijo”, on la mitat dels representants públics no son informats de quan es fan visites institucionals, tant de representants d’altres països (com és el cas), com d’autoritats, consellers i altres càrrecs de l’administració pública valenciana. Mostrant una volta més la confusió que manté el PP entre partit i institució, al temps que es fa un ús dels recursos protocol·laris de forma irregular per part de l’alcaldia, mentre hi ha moltes famílies de la localitat que estan passant grans necessitats.

El ALCALDE DE LLÍRIA SE GASTA 700 EUROS EN DOS COMIDAS PROTOCOLARIAS

Una supuesta visita institucional da pie a una comida en Valencia Ciudad en plena fiesta fallera y otra el día de San José en Llíria.

Una vez más, la política errática de fiestas y gastos protocolarios acompaña la gestión del PP en el ayuntamiento de Llíria. Ahora, con la supuesta visita de un grupo de representantes (alcalde y concejales) de la ciudad de Bolaslawiec de Polonia y directivos de la empresa SRG Global durante las fiestas falleras de 2014.

La visita institucional en si no tendría ninguna importancia y entraría dentro de los parámetros normales si no fuera por qué de la misma no tenían constancia los miembros de la corporación municipal, a excepción del alcalde y algún que otro edil que lo acompañaban esos días. Un hecho que demuestra nuevamente el oscurantismo y sectarismo que practica el PP de Llíria al frente del Gobierno y el deficiente y deplorable servicio de protocolo que tenemos en el consistorio desde que se ha cambiado a la persona que hay dedicada en exclusividad para que estas cosas no pasen.

Igualmente hubiera sido normal que en días laborables se hubiera hecho una visita a la empresa que la marca multinacional tiene en Llíria y después se les hubiera invitado a uno refrigerio. Pero no a un banquete de 12 personas en la Ciudad de Valencia en un restaurante céntrico la víspera de San José, después de cansarse de ver fallas y visitar la capital del Túria. Hecho que nada tiene que ver con una visita institucional o de trabajo a la localidad de Llíria.

El hecho más significante es que, esta visita fantasma que nadie conocía, culminó en otra comida al día siguiente en un día festivo como el de San José, donde nuevamente 14 personas (2 más) participaron en otra comida protocolaria. Donde difícilmente, un día tan señalado y festivo como este se podría haber hecho una visita de trabajo a la empresa que ha servido de excusa para esta comitiva tan amplia que ha derivado en unos gastos de 707,20 euros en dietas protocolarias.

Desde Compromis se lamentan este tipo de hechos, que demuestran la forma caciquil en cómo se gestiona el ayuntamiento de Llíria por parte del PP, como si fuera un “cortijo”, donde la mitad de los representantes públicos no son informados de cuando se hacen visitas institucionales, tanto de representantes otros países (cómo es el caso), como de autoridades, consejeros y otros cargos de la administración pública valenciana. Mostrando una vez más la confusión que mantiene el PP entre partido e institución, al tiempo que se hace un uso de los recursos protocolarios de forma irregular por parte de la alcaldía, mientras hay muchas familias de la localidad que están pasando grandes necesidades.