Al Camp de Túria s’adjudicaran 6 noves oficines de farmàcia en Llíria, Benaguasil, La Pobla de Vallbona, Riba-roja, San Antonio Benageber i Vilamarxant.

D’un total de 62 noves llicències de farmàcia que s’atorgaran al País Valencià a partir del mes de setembre, un 10% correspondran a la Comarca del Camp de Túria, sent Llíria una de les localitats on s’obrirà una nova oficina per ampliar l’oferta ja existent.

Segons el portaveu de Compromís, Paco Garcia Latorre, el Consell ha fet públic el llistat de noves oficines de farmàcia que completaran el mapa farmacèutic valencià a partir de la pròxima tardor.

Per a Garcia, esta nova ampliació d’oficines és una bona notícia per als usuaris tant de Llíria com del Camp de Túria, ja que tindran un ventall més ample de punts d’atenció. Igualment, l’ampliació servirà per completar els torns de 24 hores d’atenció continuada que es presten a les localitats de més de 20 mil habitants, com ara, Llíria, Riba-Roja i La Pobla de Vallbona.

La posada en funcionament d’estos nous establiment suposarà un increment del 13% sobres les existents actualment en la Comarca del Camp de Túria i cobrirà les necessitats assistencials tant als municipis grans com als més menuts.

A més, apunta Garcia, la seua apertura contribuirà a la generació d’ocupació, ja que possibilitarà la creació de nous llocs de treball per a farmacèutics, així com per al personal tècnic i auxiliar que comporta obrir un establiment d’este tipus.

LLÍRIA CONTARÁ CON UNA NUEVA OFICINA DE FARMACIA A PARTIR DEL MES DE SEPTIEMBRE

En el Camp de Túria se adjudicarán 6 nuevas oficinas de farmacia en Llíria, Benaguasil, La Pobla de Vallbona, Riba-roja, San Antonio Benageber y Vilamarxant.

De un total de 62 nuevas licencias de farmacia que se otorgarán en el País Valenciano a partir del mes de septiembre, un 10% corresponderán a la Comarca del Camp de Túria, siendo Llíria una de las localidades donde se abrirá una nueva oficina para ampliar la oferta ya existente.

Según el portavoz de Compromís, Paco Garcia Latorre, el Consell ha hecho público el listado de nuevas oficinas de farmacia que completarán el mapa farmacéutico valenciano a partir del próximo otoño.

Para García, esta nueva ampliación de oficinas es una buena noticia para los usuarios tanto de Llíria cómo del Camp de Túria, puesto que tendrán un abanico más ancho de puntos de atención. Igualmente, la ampliación servirá para completar los turnos de 24 horas de atención continuada que se prestan en las localidades de más de 20 mil habitantes, como por ejemplo, Llíria, Riba-Roja y La Pobla de Vallbona.

La puesta en funcionamiento de estos nuevos establecimientos supondrá un incremento del 13% sobres las existentes actualmente en la Comarca del Camp de Túria y cubrirá las necesidades asistenciales tanto a los municipios grandes como a los más pequeños.

Además, apunta García, su apertura contribuirá a la generación de empleo, ya que posibilitará la creación de nuevos puestos de trabajo para farmacéuticos, así como para el personal técnico y auxiliar que comporta abrir un establecimiento de este tipo.