Aquest mateix mes de novembre ha esdevingut el naixement d’una nova plataforma a Llíria, Obrim Espais. L’agrupació engega com un espai de trobada, un punt de referència des del qual diferents associacions culturals i socials, partits polítics, així com persones amb inquietuds per transformar el panorama cultural, polític, social i lúdic puguen treballar juntes per recuperar espais que la dreta més conservadora del municipi s’ha apropiat i “patrimonitzat”.

La recent configurada Obrim Espais Llíria s’inicia amb una filosofia d’obertura cap a la ciutadania de Llíria, essent l’essència d’aquesta, trobar sinergies entre les diferents associacions i persones amb ganes de donar una resposta alternativa, una versió diferent per enfortir el teixit social de Llíria.

Resulta un projecte ambiciós, ja que no ens limitarem a treballar en un escenari concret, volem incidir en la nostra tasca d’una manera transversal i intentar arribar a tots els espais de la societat lliriana -apunten des de Obrim Espais Llíria.

Cicle de reflexió sobre el Feminisme”

La reflexió i la pedagogia social serà un puntal fonamental per a Obrim Espais, per aquesta raó inicien el seu camí amb un “Cicle de reflexió sobre el Feminisme”, aquest constarà d’una exposició fotogràfica sobre micromasclismes que es podrà visitar a partir del 6 de desembre al Hall del Multiusos de Llíria, un Taller Participatiu de Sexisme a la Publicitat que es realitzarà el 13 de desembre a les 19:00 a aquest mateix edifici i un Taller sobre els Mites de l’Amor Romàntic que tindrà lloc el 13 de febrer.