Sóc Empar Vidagany Feltrer, natural i veïna de Llíria i em presente a les primàries municipals de Compromís a la localitat de Llíria.

Forme part de la coalició Compromís des de la seua fundació i com a militant del bloc he tingut l’honor de participar en les llistes electorals municipals des de l’any 1991 fins les darreres de 2011.

Alguns em reconeixereu perquè he participat activament en la defensa de l’escola pública i en la demanda de nous centres escolars tant de primària com de secundaria. He format part de les juntes de l’ AMPA, del Col·legi Públic Sant Miquel, i de l’ IES Camp de Túria, així com en els consells escolars dels centres. He treballat de conserge en el Museu Arqueològic de Llíria i actualment, treballe per campanyes en el magatzem de taronges de la Cooperativa de Llíria.

Una vegada més, he decidit formar part d’aquesta llista, perquè vull sumar-me als meus companys, que hui per hui i des de l’oposició municipal, estan treballant amb molt d’esforç, i presentant mocions per fer una política més democràtica, més transparent i més propera al ciutadà per demostrar que podem ser un bon equip de govern per a la ciutat.

Perquè estic convençuda que cal donar un aire nou i fresc a l’administració local, des del respecte, i la convivència entre tots.

Espere el vostre recolzament

Una abraçada