L’eliminació de cotxe oficial  i xòfer d’alcaldia serà una de les primeres mesures que impulsarà la Coalició.

Una de les propostes que la Coalició farà als nous càrrecs públics que ocupen el govern local serà la de renunciar a tindre cotxe oficial i xòfer, com fins ara ha tingut l’alcaldia. Un privilegi que ha estat present en els darrers anys al consistori edetà.

En esta línia, la Coalició també proposarà l’eliminació de les targetes d’aparcament en zona blava i reserves de llocs en els espectacles ordinaris que es desenvolupen dintre de la programació cultural o esportiva municipal.

De igual manera, es reclamarà una transparència absoluta en les despeses de representació i protocol·làries que realitzen totes i cadascuna de les noves regidories i alcaldia, limitant-les i publicant-les per a coneixement general de la població.

Compromís-Move considera que els càrrecs públics són simples representants del poble i uns ciutadans més, per tant, no han de rebre cap tractament especial, sols han de tindre els recursos i el material necessari per desenvolupar amb eficàcia la seua tasca de gestió i servei als veïns i veïnes en el consistori, finalitat per a la qual han estat triats.

 

COMPROMIS-MOVE PROPONDRÁ RETIRAR PRIVILEGIOS A LOS NUEVOS CARGOS PÚBLICOS

La eliminación de coche oficial y chófer de alcaldía será una de las primeras medidas que impulsará la Coalición.

Una de las propuestas que la Coalición hará a los nuevos cargos públicos que ocupen el gobierno local será la de renunciar a tener coche oficial y chófer, como hasta ahora ha tenido la alcaldía. Un privilegio que ha estado presente en los últimos años en el consistorio edetano.

En esta línea, la Coalición también propondrá la eliminación de las tarjetas de aparcamiento en zona azul y reservas de sitios en los espectáculos ordinarios que se desarrollen dentro de la programación cultural o deportiva municipal.

De igual manera, se reclamará una transparencia absoluta en los gastos de representación y protocolo que realicen todas y cada una de las nuevas concejalías y alcaldía, limitándolos y publicándolos para conocimiento general de la población.

Compromís-Move considera que los cargos públicos son simples representantes del pueblo y unos ciudadanos más, por lo tanto, no tienen que recibir ningún tratamiento especial, sólo tienen que tener los recursos y el material necesario para desarrollar con eficacia su tarea de gestión y servicio a los vecinos y vecinas en el consistorio, finalidad para la cual han sido elegidos.