La Coalició informarà dels possibles pactes i acords municipals, presentarà als nous edils i el procediment d’elecció de l’Alcalde.

Compromís-MoVe, en el marc de la seua política de transparència i participació ciutadana, ha convocat una assemblea oberta informativa que tindrà lloc dijous que ve dia 11 de juny a les 20 hores al Centre Multiusos de la localitat.

Els regidors electes, juntament amb les persones de la coalició que han participat en les reunions amb les diferents forces polítiques sorgides dels comicis del 24M, han organitzat una Assemblea informativa dirigida als militants, simpatitzants i també oberta a la ciutadania en general, amb l’objecte d’explicar les diferents converses mantingudes amb els grups polítics i especialment amb el PSOE. Totes elles adreçades a conjugar la possible conformació d’un govern de progrés, participatiu i de futur per a la localitat edetana.

En aquesta Assemblea també s’explicarà el procediment d’elecció d’Alcalde i es donarà a conèixer als nous cinc edils de Compromís-MoVe que formaran part de la nova corporació local en aquesta X legislatura.

Compromís-MoVe, a través del seu candidat a l’alcaldia de Llíria, Paco Garcia Latorre, ha reiterat l’agraïment de tota la coalició a la ciutadania per les contínues manifestacions de suport que estan rebent diàriament, il·lusionats amb la possibilitat d’un canvi polític de profunditat i ampli, no només de persones, sinó també de formes de fer política, que requereixen escoltar a tothom i treballar amb il·lusió per millorar la ciutat i el funcionament del nostre Ajuntament. Convidant a tots els veïns i veïnes a participar en aquesta assemblea informativa.

COMPROMÍS-MOVE ORGANIZA UNA ASAMBLEA ABIERTA PRE CONSTITUCIÓN NUEVA CORPORACIÓN MUNICIPAL DE LLÍRIA

La Coalición informará de los posibles pactos y acuerdos municipales, presentará a los nuevos ediles y el procedimiento de elección del Alcalde.

Compromís-MoVe, en el marco de su política de transparencia y participación ciudadana,  ha convocado una asamblea abierta informativa que tendrá lugar el próximo jueves día 11 de junio a las 20 horas en el Centro Multiusos de la localidad.

Los concejales electos, junto con las persones de la coalición que han participado en las reuniones con las diferentes fuerzas políticas surgidas de los comicios del 24M, han organizado una Asamblea informativa dirigida a los militantes, simpatizantes y también abierta a la ciudadanía en general, con el objeto de explicar las distintas conversaciones mantenidas con los grupos políticos y en especial con el PSOE. Todas ellas a conjugar la posible conformación de un gobierno de progreso, participativo y de futuro para la localidad edetana.

En esta Asamblea también se explicará el procedimiento de elección de Alcalde y se dará a conocer a los nuevos cinco ediles de Compromís-Move que formaran parte de la nueva corporación local en esta X legislatura.

Compromís-MoVe, a través de su candidato a la alcaldía de Llíria, Paco Garcia Latorre, ha reiterado el agradecimiento de toda la coalición a la ciudadanía por las continuas manifestaciones de apoyo que están recibiendo diariamente, ilusionados con la posibilidad de un cambio político de profundidad y amplio, no sólo de personas, sino también de formas de hacer política, que requieran escuchar a todo el mundo y trabajar con ilusión para mejorar la ciudad y el funcionamiento de nuestro Ayuntamiento. Invitando a todos los vecinos y vecinas a participar en esta asamblea informativa.