EL NOU EQUIP DE GOVERN DE LLÍRIA RENUNCIA A COTXE OFICIAL I XÒFER

També s’han retirat les targetes per aparcament en zona blava.

Una de les primeres mesures del nou equip de govern de Llíria ha estat renunciar a tindre cotxe oficial i xofer d’alcaldia. Un privilegi que ha estat present en els darrers anys al consistori edetà.

En esta línia, també s’ha procedit a eliminar les targetes d’aparcament en zona blava de les que gaudien tots els regidors i regidores de la corporació fins estos moment.

Des de la Coalició Compromís es veu positiu que el Govern local ajuste este tipus de privilegis, ja que els càrrecs públics són simples representants del poble i uns ciutadans més, per tant, no han de rebre cap tractament especial, sols han de tindre els recursos i el material necessari per desenvolupar amb eficàcia la seua tasca de gestió i servei als veïns i veïnes en el consistori, finalitat per a la qual han estat triats.

EL NUEVO EQUIPO DE GOBIERNO DE LLÍRIA RENUNCIA A COCHE OFICIAL Y  CHÒFER

También se han retirado las tarjetas por aparcamiento en zona azul.

Una de las primeras medidas del nuevo equipo de gobierno de Llíria ha sido renunciar a tener coche oficial y chófer de alcaldía. Un privilegio que ha estado presente en los últimos años en el consistorio edetano.

En esta línea, también se ha procedido a eliminar las tarjetas de aparcamiento en zona azul de las que disfrutaban todos los concejales y concejalas de la corporación hasta estos momentos.

Desde la Coalición Compromís se ve positivo que el Gobierno local ajuste este tipo de privilegios, ya que los cargos públicos son simples representantes del pueblo y unos ciudadanos más, por lo tanto, no tienen que recibir ningún tratamiento especial, sólo tienen que tener los recursos y el material necesario para desarrollar con eficacia su tarea de gestión y servicio a los vecinos y vecinas en el consistorio, finalidad para la cual han sido elegidos.

Arxivat en: Compromís, Llíria

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *