L’Assemblea local de Compromís per Llíria s’ha reunit aquest matí per nomenar a la nova executiva que abordarà la nova etapa que ha situat al Grup Municipal de Compromís-MoVe dins de l’equip de govern de l’Ajuntament de Llíria.

D’aquesta assemblea ha sorgit per unanimitat escollit Rafa Cotanda portaveu local de la coalició, qui ha declarat que «davant aquesta nova tessitura és fonamental separar la part de representació municipal i l’orgànica de Compromís per tal de que les coses funcionen amb la màxima fluïdesa i transparència possible i d’aquesta manera poder exercir de corretja de transmissió per tal de fer arribar al grup municipal el recolzament i les propostes que des dels militants i la ciutadania puguen eixir».

En aquesta mateixa assemblea han quedat nomenats Jorge García i Inma Rodilla per fer front a l’organització de la coalició. Així com l’equip de comunicació i xarxes socials que estarà format per Sebastià Martos, Joanvi Sanchis i la pròximament nomenada regidora, Empar Llàcer.