“Es el moment d’un canvi des de la societat civil, sense complexos, on anem a reclamar allò que ens pertoca i dir alt i clar que no ens resignem, som un poble amb moltes potencialitats i molt treballador”.

Acte_Compromís-Podemos_Lliria1‘Compromís-Podemos: És el Moment’ va celebrar ahir vesprada a Llíria el seu Acte Comarcal del Camp de Túria-Serrans per a les Eleccions 2015. En un Saló de l’edifici Multiusos de Llíria ple de gom a gom, l’acte ha començat fent un repàs de la situació actual en matèria educativa, econòmica, social i joventut. On els  participants, Antonio Montiel, Joan Ribó, Josep luis Albinyana, Mª Josep Amigó i Vicent Marzà, sota la moderació de Lola Bañó, han assenyalat que “EselMoment” d’un canvi de model, ja que el PP ha fet polítiques des del govern central que han arruïnat la nostra economia i afonat als valencians i valencianes amb un infra finançament que ens ha deixat en la cua de les Comunitats Autònomes”.

Tots han coincidit en que esta legislatura que acaba ha sigut la pitjor en dècades, des del govern central s’han impulsat unes polítiques que han fet molt de mal, fent pagar a la ciutadania una crisi que no havien generat. El PP ha governat per a la minoria que acumula la majoria de la riquesa, ha sigut una legislatura en què s’han disparat les xifres de pobresa. Esta ha sigut la legislatura de Bárcenas, Camps, Fabra, Rus, Blasco, entre altres centenars de càrrecs públics del PP esquitats per la corrupció, imputats i condemnats per la justícia.

Una legislatura d’incompliments. De fer el contrari del que es diu, com l’exemple de la pujada de l’IVA. De fer amnisties per als defraudadors i dels catastrazos com el de Montoro. La legislatura de salvar a la banca i als mes rics mentre s’empobria als més dèbils i es desnonàvem a milers i milers de famílies.

Ha estat una època fosca, on hem vist perdre i fugir a l’exili a centenars de mils de joves talents de la nostra terra i de la resta de l’Estat per les polítiques precaritzadores del PP.

Es una etapa per a no oblidar, però que cal revertir-la amb un fort somriure i l’esperança de que entre totes i tots podem canviar la realitat i el futur del nostre País, amb unes veus i un grup parlamentari propi en el Congrés que diga clar i alt que els valencians i les valencianes no volem ser més que ningú, però tampoc menys, i que anem a reclamar tot allò que ens pertoca.

GRAN AFLUENCIA EN EL ACTO DE COMPROMIS-PODEMOS EN LLÍRIA

“Es el momento de un cambio desde la sociedad civil, sin complejos, donde vamos a reclamar aquello que nos corresponde y decir alto y claro que no nos resignamos, somos un pueblo con muchas potencialidades y muy trabajador”.

‘Compromís-Podemos: Es el Moment’ celebró ayer tarde en Llíria su Acto Comarcal del Camp de Túria-Serranos para las Elecciones 2015. En un Salón del edificio Multiusos de Llíria lleno, el acto ha empezado haciendo un repaso de la situación actual en materia educativa, económica, social y juventud. Donde los participantes, Antonio Montiel, Joan Ribó, Josep Lluis Albinyana, Mª Josep Amigó y Vicent Marzà, bajo la moderación de Lola Bañó, han señalado que “EselMoment” de un cambio de modelo, ya que el PP ha hecho políticas desde el gobierno central que han arruinado nuestra economía y hundido a los valencianos y valencianas con una infra financiación que nos ha dejado en la cola de las Comunidades Autónomas”.

Todos han coincidido en que esta legislatura que acaba ha sido la peor en décadas, desde el gobierno central se han impulsado unas políticas que han hecho mucho mal, haciendo pagar a la ciudadanía una crisis que no habían generado. El PP ha gobernado para la minoría que acumula la mayoría de la riqueza, ha sido una legislatura en que se han disparado las cifras de pobreza. Esta ha sido la legislatura de Bárcenas, Camps, Fabra, Rus, Blasco, entre otros centenares de cargos públicos del PP salpicados por la corrupción, imputados y condenados por la justicia.

Una legislatura de incumplimientos. De hacer lo contrario de lo que se dice, como el ejemplo de la subida del IVA. De hacer amnistías para los defraudadores y de los catastrazos como el de Montoro. La legislatura de salvar a la banca y a los más ricos, mientras se empobrecía a los más débiles y se desahuciábamos a miles y miles de familias.

Ha sido una época oscura, donde hemos visto perder y huir al exilio a centenares de miles de jóvenes talentos de nuestra tierra y del resto del Estado por las políticas precarizadoras del PP.

Es una etapa para no olvidar, pero que hay que revertirla con una fuerte sonrisa y la esperanza de que entre todas y todos podemos cambiar la realidad y el futuro de nuestro País, con unas voces y un grupo parlamentario propio en el Congreso que diga claro y alto que los valencianos y las valencianas no queremos ser más que nadie, pero tampoco menos, y que vamos a reclamar todo aquello que nos corresponde