Garcia: “Els objectius principals han de ser: incrementar la inversió, reactivar el teixit productiu, crear ocupació i millorar els serveis públics municipals”.

El portaveu de la Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, ha exposat que la Coalició que lidera té un projecte de Ciutat per a Llíria, amb un Programa de Treball replet de propostes i mesures d’actuació, les quals volen compartir amb la ciutadania i amb la resta de grups municipals, conjuminant esforços i elaborant uns pressupostos per 2016 que per primera vegada siguen compartits i servisquen per a la reactivació econòmica i la creació d’ocupació.

Segons Garcia, el municipi de Llíria té grans reptes per davant, els quals ha d’afrontar amb responsabilitat i participació. Per això, la Coalició creu que la millor fórmula és la d’apostar per un pressupost per 2016 participatiu i solidari, on es mantinguen els Plans d’Ocupació Local com a eix social mentre no es millore la situació laboral dels prop de tres mil aturats que actualment engreixen la llistes del SERVEF.

Paral·lelament, els propers comptes municipals han d’apostar per la inversió directa del municipi, ja ben siga en obres i serveis essencials per al bon funcionament de l’administració local, com en la realització d’actuacions i projectes de revitalització en barris del casc urbà i urbanitzacions.

Un altre aspecte important en la materialització dels pressupostos de 2016 ha de ser l’impuls econòmic i dinamització comercial de la Ciutat. Llíria compta amb un teixit comercial molt divers i important, que cal projectar i recolzar perquè siga el veritable motor de la generació d’ocupació, ja que el xicotet i mitjà comerç, juntament amb autònoms i professionals, són els primers generadors d’ocupació en la localitat.

Garcia ofereix al PSOE treball i col·laboració des de Compromís-Move per fer que Llíria creixca i se situe com el referent comarcal del Camp de Túria que sempre va haver de ser.

Per al portaveu de la Coalició, cal fer un treball seriós, responsable i compartit, comptant amb tots els treballadors municipals, partint de la realitat social i econòmica que ens envolta, coneixent els problemes i buscant solucions per aconseguir desembussar projectes encallats en el temps i que són vitals per a la reactivació econòmica i laboral de la nostra localitat.

COMPROMIS-MOVE TIENDE LA MANO AL PSOE PARA ELABORAR LOS PRESUPUESTOS DE 2016

Garcia: “Los objetivos principales tienen que ser: incrementar la inversión, reactivar el tejido productivo, crear ocupación y mejorar los servicios públicos municipales”.

El portavoz de la Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, ha expuesto que la Coalición que lidera tiene un proyecto de Ciutat para Llíria, con un Programa de Trabajo repleto de propuestas y medidas de actuación, las cuales quieren compartir con la ciudadanía y con el resto de grupos municipales, aunando esfuerzos y elaborando unos presupuestos para 2016 que por primera vez sean compartidos y sirvan para la reactivación económica y la creación de empleo.

Según Garcia, el municipio de Llíria tiene grandes retos por delante, los cuales tiene que afrontar con responsabilidad y participación. Por eso, la Coalición cree que la mejor fórmula es la de apostar por un presupuesto por 2016 participativo y solidario, donde se mantengan los Planes de Empleo Local como eje social mientras no se mejore la situación laboral de los cerca de tres mil parados que actualmente engordan la listas del SERVEF.

Paralelamente, las próximas cuentas municipales tienen que apostar por la inversión directa del municipio, ya bien sea en obras y servicios esenciales para el buen funcionamiento de la administración local, como en la realización de actuaciones y proyectos de revitalización en barrios del casco urbano y urbanizaciones.
Otro aspecto importante en la materialización de los presupuestos de 2016 tiene que ser el impulso económico y dinamización comercial de la Ciudad. Llíria cuenta con un tejido comercial muy diverso e importante, que hay que proyectar y apoyar para que sea el verdadero motor de la generación de empleo, ya que el pequeño y mediano comercio, junto con autónomos y profesionales, son los primeros generadores de ocupación en la localidad.

Garcia ofrece al PSOE trabajo y colaboración desde Compromís-Move para hacer que Llíria crezca y se sitúe como el referente comarcal del Camp de Túria que siempre tuvo que ser.

Para el portavoz de la Coalición, hay que hacer un trabajo serio, responsable y compartido, contando con todos los trabajadores municipales, partiendo de la realidad social y económica que nos rodea, conociendo los problemas y buscando soluciones para conseguir desatascar proyectos encallados en el tiempo y que son vitales para la reactivación económica y laboral de nuestra localidad.