Després de les gestiones fetes pel Diputat Autonòmic, Paco Garcia Latorre, amb la Conselleria de Transports, la concessionària Edetania Bus MANTINDRÀ ELS SERVEIS com si fora un dia festiu i no deixarà sense transport públic als usuaris com estava previst.

Les queixes dels usuaris que utilitzen este servei diàriament, vàren alertar de la supresió de diversos serveis els dies 24, 25, 31 de desembre i els dies 1,5 i 6 de gener. Fet que anava a provocar què molts ciutadans què utilitzen estes línies no podran accedir en transport públics als seus llocs de treball perquè o bé no hi ha servei eixe dia o perquè és mínim.

Des de Compromís s’agraeix el treball i coordinació feta des de la Conselleria de Transports per a que es complisquen els serveis públics contractats a les concesionàries.

Nota Relacionada: COMPROMÍS DENUNCIA QUE LA CONCESSIONÀRIA EDETANIA BUS DEIXARÀ SENSE SERVEI MOLTES LÍNIES EN ELS FESTIUS DE NADAL

EDETANIA BUS MANTENDRÁ LOS SERVICIOS DE SUS LÍNEAS Y NO APLICARÁ RESTRICCIONES ESTAS FIESTAS NAVIDEÑAS

Después de las gestionas hechos por el Diputado Autonómico, Paco Garcia Latorre, con la Conselleria de Transportes, la concesionaria Edetania Bus MANTENDRÁ LOS SERVICIOS como si fuera un día festivo y no dejará sin transporte público a los usuarios como estaba previsto.

Las quejas de los usuarios que utilizan este servicio diariamente, alertaron de la supresión de varios servicios los días 24, 25, 31 de diciembre y los días 1,5 y 6 de enero. Hecho que iba a provocar qué muchos ciudadanos que utilizan estas líneas no podrían acceder en transporte públicos a sus puestos de trabajo porque o bien no hay servicio ese día o porque es mínimo.

Desde Compromís se agradece el trabajo y coordinación hecha desde la Conselleria de Transportes para que se cumplan los servicios públicos contratados a las concesionarias.