Paco Garcia: «Cal anar cap a una Administració d’avantguarda i moderna. Una Administració que minimitze els tràmits burocràtics, transparent, accessible i que s’adapte a les necessitats de les persones usuàries».

L’Administració ha evolucionat en els últims anys de manera exponencial dins del marc de les noves tecnologies. Els ajuntaments han donat un bot qualitatiu adaptant-se a la nova realitat electrònica unint tres conceptes en la gestió com són: l’eficàcia, la eficiència i la seguretat.

Segons la coalició «la e-Administració i la Societat de la informació han introduït un profund canvi cultural i un canvi de paradigma en la concepció de les administracions públiques. Canvis que deuen anar aparellats a noves formes i models de gestió administrativa».

Per aquesta raó i en aquesta línia la coalició Compromís-MoVe presentarà al plenari de demà una moció per implantar el sistema de la Vídeo Acta a l’Ajuntament de Llíria. Segons el portaveu del grup municipal, Paco Garcia «cal anar cap a una Administració d’avantguarda i moderna. Una Administració que minimitze els tràmits burocràtics, transparent, accessible i que s’adapte a les necessitats de les persones usuàries».

Aquest sistema de gestió d’actes municipals permeteix la elaboració de les actes dels plenaris municipals i altres òrgans col·legiats de l’ajuntament de manera ràpida i eficient. Un sistema que permeteix tindre de manera immediata la elaboració de l’acta en format vídeo, la qual es pot reproduir i publicar immediatament, al mateix temps que elimina les llargues hores de traducció i transcripció que realitzen els funcionaris municipals , essent que l’únic que es deu emetre en papar o electrònicament són les propostes d’acord i les seues certificacions.

Compromís-MoVe propone implantar en Llíria el sistema de la Vídeo Acta
Paco Garcia: «Hay que ir hacia una Administración de vanguardia y moderna. Una Administración que minimizo los trámites burocráticos, transparente, accesible y que se adapto a las necesidades de las personas usuarias».

La Administración ha evolucionado en los últimos años de manera exponencial dentro del marco de las nuevas tecnologías. Los ayuntamientos han dado un salto cualitativo adaptándose a la nueva realidad electrónica uniendo tres conceptos en la gestión cómo son: la eficacia, la eficiencia y la seguridad.

Según la coalición «la e-Administración y la Sociedad de la información han introducido un profundo cambio cultural y un cambio de paradigma en la concepción de las administraciones públicas. Cambios que deben de ir emparejados a nuevas formas y modelos de gestión administrativa».

Por esta razón y en esta línea la coalición Compromís-MoVe presentará al plenario de mañana una moción para implantar el sistema de la Vídeo Acta al Ayuntamiento de Llíria. Según el portavoz del grupo municipal, Paco Garcia «hay que ir hacia una Administración de vanguardia y moderna. Una Administración que minimizo los trámites burocráticos, transparente, accesible y que se adapto a las necesidades de las personas usuarias».

Este sistema de gestión de actas municipales permite la elaboración de las actas de los plenarios municipales y otros órganos colegiados del ayuntamiento de manera rápida y eficiente. Un sistema que permite tener de manera inmediata la elaboración del acta en formado vídeo, la cual se puede reproducir y publicar inmediatamente, en el mismo tiempo que elimina las largas horas de traducción y transcripción que realizan los funcionarios municipales , siendo que el único que se debe de emitir al papar o electrónicamente son las propuestas de acuerdo y sus certificaciones.