García: “La senyalització milloraria la mobilitat urbana i potenciaria el comerç local, ja que els visitants tindrien més facilitats per trobar un lloc on deixar el seu vehicle”.

Des del grup municipal de Compromís-MoVe es va proposar en l’últim ple ordinari la necessitat de dur a terme  un pla de millora de la senyalització informativa pel que fa als aparcaments de la zona centro de la ciutat. Tant els que hi ha en espais públics com els habilitats en solars particulars que serveixen de punts dissuasoris per accedir al centre de la localitat.

Segons l’edil de Compromís-MoVe, Mª Cruz Garcia Pedrer, s’ha proposat i aprovat en el ple de Llíria instal·lar senyals verticals en les principals artèries de Llíria per donar a conèixer als visitants on es troben situats els principals aparcaments públics i gratuïts que disposa el municipi. Aparcaments que es troben a pocs minuts de les principals zones comercials. Així com situar panells informatius en els aparcaments públics que identifique correctament que és un lloc per deixar els vehicles i no s’induisca a error.

García apunta que, la Coalició aposta per fer visible l’oferta d’aparcament disponible en l’actualitat i la que es puga oferir en un futur immediat, sobretot de cara al trànsit procedent de fora del municipi, per orientar de forma més ràpida als conductors i evitar que donen voltes pel centre buscant una plaça d’aparcament. Facilitant l’accessibilitat i mobilitat, així com promocionant des dels mateixos les zones comercials i d’activitats professionals que es presten a la Ciutat.

De fet, assenyala la regidora de Compromís-MoVe, aquest pla de senyalització dels punts d’aparcament es deuria completar amb un altre de senyalització comercial, amb la finalitat de posar en valor el comerç local i les tendes que, en molts casos, es troben a menys de 5 minuts de cadascun d’ells.

Compromís-MoVe propone un plan de señalización de la red de aparcamientos públicos

García: “La señalización mejoraría la movilidad urbana y potenciaría el comercio local, ya que los visitantes tendrían más facilidades para encontrar un sitio donde dejar su vehículo”.

Desde el grupo municipal de Compromís-MoVe se propuso en el último pleno ordinario la necesidad de llevar a cabo  un plan de mejora de la señalización informativa con respecto a los aparcamientos de la zona centro de la ciudad. Tanto los que hay en espacios públicos como los habilitados en solares particulares que sirven de puntos disuasorios para acceder al centro de la localidad.

Según la edil de Compromís-MoVe, Mª Cruz Garcia Pedrero, se ha propuesto y aprobado en el pleno de Llíria instalar señales verticales en las principales arterias de Llíria para dar a conocer a los visitantes donde se encuentran ubicados los principales aparcamientos públicos y gratuitos que dispone el municipio. Aparcamientos que se encuentran a pocos minutos de las principales zonas comerciales. Así como ubicar paneles informativos en los aparcamientos públicos que identifique correctamente que és un lugar para dejar los vehículos y no se induzca a error.

García apunta que, la Coalición apuesta por hacer visible la oferta de aparcamiento disponible en la actualidad y la que pueda ofrecerse en un futuro inmediato, sobre todo de cara al tráfico procedente de fuera del municipio, para orientar de forma más rápida a los conductores y evitar que den vueltas por el centro buscando una plaza de aparcamiento. Facilitando la accesibilidad y movilidad, así como promocionando desde los mismos las zonas comerciales y de actividades profesionales que se prestan en la Ciudad.

De hecho, señala la concejal de Compromís-MoVe, este plan de señalización de los puntos de aparcamiento se debería de completar con otro de señalización comercial, con la finalidad de poner en valor el comercio local y las tiendas que, en muchos casos, se encuentran a menos de 5 minutos de cada uno de ellos.