El millor resultat de la història, 9 diputats i 3 senadors.

La coalició #AlaValenciana formada entre Compromís, Podem i Esquerra Unida ha consolidat el segon espai electoral en la Comarca del Camp de Túria situant-se com a alternativa al PP. En menys de 6 mesos, les forces del canvi d’aquesta coalició han superat l’examen electoral i han mantingut el bastió enfront del bipartidisme tradicional. Tot açò, malgrat no aconseguir les expectatives generades inicialment pels sondejos demoscòpics.

Segons el portaveu Comarcal de Compromís, Paco Garcia Latorre, les confluències han funcionat en la nostra Comarca, mantenint la bolcada electoral en molts municipis i consolidant els resultats de les generals del 20D com a segona força política.

#AlaValenciana ha quedat segona força en les grans ciutats de la comarca com Llíria, La Pobla Vallbona, Bétera, Riba-roja o L’Eliana, així com en la majoria de menys de 20 mil habitants. I primera en municipis més xicotets com Olocau.

Màxima quota de representació

La Coalició a nivell de Comunitat ha mantingut els seus nou diputats i ha aconseguit sumar tres senadors (dos més de la senadora que ja va obtenir el 20D), un per cada circumscripció. Una tasca difícil després de la campanya mediàtica i de la por que han volgut imprimir els partits tradicionals enfront de la nova manera de fer i entendre la política, més propera i pròxima a la ciutadania.

Per a García, la repetició electoral portava moltes incògnites, i lluny de minvar les expectatives, la confluència política i la unió ha servit per a no perdre cap escó com li ha passat al PSOE, ni en el Congrés ni al Senat. Tot el contrari, s’ha enfortit en una comarca que en els últims anys havia sigut un feu popular.

La gent de Compromís som sinònim de treball incansable i ho hem demostrat en el nostre dia a dia. Amb propostes i projectes realistes per a rescatar a les persones en tots i cadascuns dels municipis on tenim representació.

No ens amaguem, esperàvem un resultat millor. Però hem aconseguit consolidar-nos com la formació progressista de referència al País Valencià i la que pot plantar-li cara al PP.

Continuarem amb totes les forces per a poder fer possible el canvi i volem donar les gràcies a tots els milers de ciutadans que han dipositat la seua confiança en aquest projecte il·lusionant i transformador. Ens tornarem a deixar la pell i seguirem com sempre al servei del poble valencià.

La Coalición #AlaValenciana se consolida como segunda fuerza política comarcal del Camp de Túria

El mejor resultado de la história, 9 diputados y 3 senadores.

La coalición #AlaValenciana formada entre Compromís, Podemos y Esquerra Unida ha consolidado el segundo espacio electoral en la Comarca del Camp de Túria situándose como alternativa al PP. En menos de 6 meses, las fuerzas del cambio de esta coalición han superado el examen electoral y han mantenido el bastión frente al bipartidismo tradicional. Todo ello, pese a no alcanzar las expectativas generadas inicialmente por los sondeos demoscópicos.

Según el portavoz Comarcal de Compromís, Paco Garcia Latorre, las confluencias han funcionado en nuestra Comarca, manteniendo el vuelco electoral en muchos municipios y consolidando los resultados de las generales del 20D como segunda fuerza política.

#AlaValenciana ha quedado segunda fuerza en las grandes ciudades de la comarca como Llíria, La Pobla Vallbona, Bétera, Riba-roja o L’Eliana, así como en la mayoria de menos de 20 mil habitantes. Y primera en municipios más pequeños como Olocau.

Máxima cuota de representación

La Coalición a nivel de Comunidad ha mantenido sus nueves diputados y ha conseguido sumar tres senadores (dos más de la senadora que ya obtuvo el 20D), uno por cada circunscripción. Una tarea difícil después de la campaña mediática y del miedo que han querido imprimir los partidos tradicionales frente a la nueva manera de hacer y entender la política, más cercana y próxima a la ciudadanía.

Para García, la repetición electoral traía muchas incógnitas, y lejos de mermar las expectativas, la confluencia política y la unión ha servido para no perder ningún escaño como le ha pasado al PSOE, ni en el Congreso ni el Senado. Todo lo contrario, se ha fortalecido en una comarca que en los últimos años había sido un feudo popular.

La gente de Compromís somos sinónimo de trabajo incansable y lo hemos demostrado en nuestro día a día. Con propuestas y proyectos realistas para rescatar a las personas en todos y cada unos de los municipios donde tenemos representación.

No nos escondemos, esperábamos un resultado mejor. Pero hemos conseguido consolidarnos como la formación progresista de referencia en el País Valenciano y la que puede plantarle cara al PP.

Continuaremos con todas las fuerzas para poder hacer posible el cambio y queremos dar las gracias a todos los miles de ciudadanos que han depositado su confianza este proyecto ilusionante y transformador. Nos volveremos a dejar la piel y seguiremos como siempre al servicio del pueblo valenciano.