Hi ha de termini fins el 4 d’octubre per resoldre inconvenients i presentar al·legacions.

El diputat autonòmic de Compromís, Paco Garcia Latorre, afirma que el programa d’ajudes al lloguer que s’han convocat des de la Generalitat ha estat un èxit en quan a peticions.

Estes ajudes, apunta Garcia, tenen com objecte facilitar l’accés i la permanència en un vivenda en règim de lloguer, a les que tindran dret les rendes de lloguer devengades des de l’1 de gener de 2016.

Dins les prioritats que s’han valorat a l’hora del seu atorgament, estaran les persones que estiguen afectades per procediments de desnonament, execució hipotecària o dació en pagament; els menors de 30 anys, les famílies monoparentals, les dones víctimes de violència de gènere i persones amb diversitat funcional.

El diputat de Compromís ha assenyalat que els beneficiaris podran percebre les mateixes per períodes màxim de 12 mesos, mentre es mantinga el lloguer i tenen com a finalitat possibilitar les condicions que permeten accedir als sectors de població més desfavorits a una vivenda digna i assequible.

A Llíria, han estat 50 persones les que han presentat la sol·licitud i podran accedir a la mateixa si es compleixen tots i cadascun dels requisits que estableix l’ordre de concessió.

Per a facilitar la busca dels expedients, s’ha creat un motor de busca personalitzada de les sol·licituds d’ajudes perquè la persona interessada puga localitzar directament el seu expedient i la situació d’aquest. Per a això haurà de seleccionar-se la província i el municipi, o pel DNI, NIE o passaport del sol·licitant. La publicació de les llistes esmentades en aquesta pàgina web té el caràcter de notificació als efectes de l’Ordre 6/2016, de 19 de maig, de la Conselleria d’Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori, i amb els efectes establerts en la normativa reguladora del Procediment Administratiu Comú. Podent consultar la situació en el següent enllaç: Llistat València Lloguer 2016

Les polítiques del Govern de Canvi on participa la Coalició Compromís ja està donant els seus fruits amb accions encaminades a rescatar persones, com són estes línies d’ajudes al lloguer, amb el clar objectiu de recuperar un dret bàsic dels ciutadans com és el de la vivenda.

Medio centenar de familias de Llíria se acogen a las ayudas de alquiler de vivienda

Hay de plazo hasta el 4 de octubre para resolver inconvenientes y presentar alegaciones.

El diputado autonómico de Compromís, Paco Garcia Latorre, afirma que el programa de ayudas al alquiler que se han convocado desde la Generalitat ha sido un éxito en cuando a peticiones.

Estas ayudas, apunta Garcia, tienen como objeto facilitar el acceso y la permanencia en un vivienda en régimen de alquiler, a las que tendrán derecho las rentas de alquiler devengadas desde el 1 de enero de 2016.

Dentro de las prioridades que se han valorado a la hora de su otorgamiento, estarán las personas que estén afectadas por procedimientos de desahucio, ejecución hipotecaria o dación en pago; los menores de 30 años, las familias monoparentales, las mujeres víctimas de violencia de género y personas con diversidad funcional.

El diputado de Compromís ha señalado que los beneficiarios podrán percibir las mismas por periodos máximo de 12 meses, mientras se mantenga el alquiler y tienen como finalidad posibilitar las condiciones que permiten acceder a los sectores de población más desfavorecidos a una vivienda digna y asequible.

En Llíria, han sido 50 personas las que han presentado la solicitud y podrán acceder a la misma si se cumplen todos y cada uno de los requisitos que establece la orden de concesión.

Para facilitar la busca de los expedientes, se ha creado un motor de busca personalizada de las solicitudes de ayudas para que la persona interesada pueda localizar directamente su expediente y la situación de este. Para lo cual tendrá que seleccionarse la provincia y el municipio, o por el DNI, CIF o pasaporte del solicitante.

La publicación de las listas mencionadas en esta página web tiene el carácter de notificación a los efectos de la Orden 6/2016, de 19 de mayo, de la Consellería de Vivienda, Obras Públicas y Vertebración del Territorio, y con los efectos establecidos en la normativa reguladora del Procedimiento Administrativo Común. Pudiendo consultar la situación en el siguiente enlace: Listado Valencia Alquiler 2016.

Las políticas del Gobierno del Cambio donde participa la Coalición Compromís ya está dando sus frutos con acciones encaminadas a rescatar personas, como son estas líneas de ayudas al alquiler, con el claro objetivo de recuperar un derecho básico de los ciudadanos como es el de la vivienda.