El dia 2 de gener oferirà un concert al pati gòtic del Palau on es troba la Presidència del Govern Valencià en la Plaça de Manises.

A partir del dia 21 de desembre i fins el dia 4 de gener, el Palau de la Generalitat tornarà a organitzar unes jornades de portes obertes a la ciutadania en horari de 10 a 20 hores, i cada visitant podrà emportar-se com a obsequi una bola de Nadal amb els motius de la campanya.

El principal objectiu del programa d’activitats és ressaltar el valor i la identitat dels producte típics de la Comunitat per situar-los com una de les principals opcions de compra durant estes festes nadalenques i acostar al consumidors al comerç de proximitat, presentant a la ciutadania una ampla oferta cultural per a totes les edats.

En esta edició, la Banda UDP de Llíria-Camp de Túria i Serrans participarà en la programació amb una concert que oferirà en el pati gòtic del Palau de la Generalitat, com ja ho va fer en les jornades de portes obertes al mes d’octubre en Les Corts Valencianes.

El diputat autonòmic de Compromís, Paco Garcia Latorre  felicita que el Govern del Botànic compte amb les agrupacions musicals de Llíria per dur endavant les activitats culturals i socials que periòdicament es venen realitzant des de que va començar esta legislatura.

La Banda UDP de Llíria-Camp de Túria y Serranos participará en la programación de Navidad de la Generalitat Valenciana

El día 2 de enero ofrecerá un concierto en el patio gótico del Palacio donde se encuentra la Presidencia del Gobierno Valenciano en la Plaza de Manises.

A partir del día 21 de diciembre y hasta el día 4 de enero, el Palau de la Generalitat volverá a organizar unas jornadas de puertas abiertas a la ciudadanía en horario de 10 a 20 horas, y cada visitante podrá llevarse como obsequio una bola de Navidad con los motivos de la campaña.

El principal objetivo del programa de actividades es resaltar el valor y la identidad de los producto típicos de la Comunitat para situarlos cómo una de las principales opciones de compra durante estas fiestas navideñas y acercar a los consumidores al comercio de proximidad, presentando a la ciudadanía una ancha oferta cultural para todas las edades.

En esta edición, la Banda UDP de Llíria-Camp de Túria y Serranos participará en la programación con una concierto que ofrecerá en el patio gótico del Palau de la Generalitat, como ya lo hizo en las jornadas de puertas abiertas al mes de octubre en Las Cortes Valencianas.

El diputado autonómico de Compromís, Paco Garcia Latorre  felicita que el Gobierno del Botánico cuente con las agrupaciones musicales de Llíria para llevar adelante las actividades culturales y sociales que periódicamente viene realizando desde que empezó esta legislatura.