Garcia: “El treball col·laboratiu de les sis grans societats musicals del País Valencià començarà a donar els seus fruits este mes de juliol a Llíria”.

Des de que l’any passat es va mantindre un primer contacte amb l’alcalde de València, Joan Ribó, per tal de imprimir un nou impuls al Certamen de Bandes de la Ciutat de València, les sis grans societats musicals del País Valencià no han parat de treballar i ja tenen enllestit el projecte musical “A tres Bandes”. Esta iniciativa naix amb el clar objectiu de desenvolupar projectes en comú que contribuïsquen a revitalitzar el moviment bandístic i els seus músics en totes les seues facetes.

Segons el Diputat autonòmic de Compromís, Paco Garcia Latorre, la inquietud i ganes d’innovar en projectes col·laboratius ha fet que les societats musicals de Cullera, Llíria i Buñol segellen un compromís per dinamitzar i revitalitzar el mon de la  música de Banda al seu més alt nivell.

A part de mantrindre reunions amb els alcaldes de les localitats d’on formen part, hem pogut transmetre este projecte de concerts “A tres Bandes” a diferents institucions, com l’ajuntament de València, la Diputació Provincial i la Conselleria de Cultura.

Segons Garcia, la primera cita d’este cicle de concerts serà este pròxim mes de juliol a Cullera i després en la tardor a Llíria. Un cicle que en breu será presentat al públic i que gaudirà del suport de les institucions municipals. De fet, l’ajuntament de Llíria ja hem dotat d’una partida pressupostària per poder donar cobertura a este esdeveniment en 2017.

“A tres Bandas”, el nuevo ciclo que las Bandas de Llíria, Buñol y Cullera han impulsado para revitalizar el movimiento bandístico

Garcia: “El trabajo colaborativo de las seis grandes sociedades musicales del País Valenciano empezará a dar sus frutos este mes de julio en Llíria”.

Desde que el año pasado se mantuvo un primer contacto con el alcalde de Valencia, Joan Ribó, para imprimir un nuevo impulso al Certamen de Bandas de la Ciudad de Valencia, las seis grandes sociedades musicales del País Valenciano no han parado de trabajar y ya tienen terminado el proyecto musical “A tres Bandas”. Esta iniciativa nace con el claro objetivo de desarrollar proyectos en común que contribuyan a revitalizar el movimiento bandístico y sus músicos en todas sus facetas.

Según el Diputado autonómico de Compromís, Paco Garcia Latorre, la inquietud y ganas de innovar en proyectos colaborativos ha hecho que las sociedades musicales de Cullera, Llíria y Buñol sellen un compromiso para dinamizar y revitalizar el mundo de la  música de Banda a su más alto nivel.

Aparte de mantener reuniones con los alcaldes de las localidades de donde forman parte, hemos podido transmitir este proyecto de conciertos “A tres Bandas” a diferentes instituciones, como el ayuntamiento de Valencia, la Diputación Provincial y la Consellería de Cultura.

Según Garcia, la primera cita de este ciclo de conciertos será este próximo mes de julio en Cullera y después en el otoño en la localidad de Llíria. Un ciclo que en breve será presentado al público y que tendrá el apoyo de las instituciones municipales. De hecho, el ayuntamiento de Llíria ya hemos dotado de una partida presupuestaria para poder dar cobertura a este acontecimiento en 2017.