Jimenez: “Llíria té diverses comissions de festes i casals festers, tant en el casc urbà com a les urbanitzacions, les quals han de ser part activa en la redacció d’aquesta nova normativa municipal”.

El Grup Municipal de Compromis-Move ha obert un procés de participació ciutadana per fer aportacions i suggeriments a la que serà la nova ordenança reguladora de les activitats i horaris dels casals festers de la localitat.

Segons la regidora de la Coalició, Elena Jimenez Garrido, volem que tots aquells actors i entitats que estan vinculades a activitats festives a Llíria tinguen l’oportunitat d’expressar la seua opinió i que coneguen de primera mà quines són les normes que han de regir l’harmonia i la convivència entre la festa i els veïns dels barris on es desenvolupen les activitats.

Per això, el Grup Municipal de Compromís-MoVe ha obert el document de nova ordenança elaborada per la coalició a tothom que vulga fer les seues aportacions, realitzant  al mateix temps una jornada de debat i reflexió sobre la mateixa convocada per a dimarts que ve dia 28 de febrer a les 19:30 hores al Centre Multiusos de Llíria, on s’ha convidat a totes les entitats festeres de la Ciutat a participar.

PROPOSTA ORDENANÇA: Ordenaça Seus Festeres Llíria

Pots enviar els teus suggeriments a: [email protected]

Compromís-MoVe abre un proceso participativo para elaborar la Ordenanza sobre sedes festeres de Llíria

Jimenez: “Llíria tiene diversas comisiones de fiestas y sedes festeras, tanto en el casco urbano como en las urbanizaciones, las cuales han de ser parte activa en la redacción de esta nueva normativa municipal”.

El Grupo Municipal de Compromis-Move ha abierto un proceso de participación ciudadana para hacer aportaciones y sugerencias a la que será la nueva ordenanza reguladora de las actividades y horarios de las sedes festeras de la localidad.

Según la concejal de la Coalición, Elena Jimenez Garrido, queremos que todos aquellos actores i entidades que están vinculadas a actividades festivas en Llíria tengan la oportunidad de expresar su opinión y que conozcan de primera mano cuales son las normas que han de regir la armonía y la convivencia entre la fiesta y los vecinos de los barrios donde se desarrollen las actividades.

Por ello, el Grupo Municipal de Compromís-MoVe ha abierto el documento de nueva ordenanza elaborada por la coalición a todo el mundo que quiera hacer sus aportaciones, realizando  al mismo tiempo una jornada de debate y reflexión sobre la misma convocada para el próximo martes dia 28 de febrero a las 19:30 horas en el Centro Multiusos de Llíria, donde se ha invitado a todas las entidades festeras de la Ciudad a participar.