Garcia: “S’ha posat en marxa la primera fase consistent en modernitzar la flota de transport públic de la Línia 145 Llíria-València que feia anys Compromís venia reclamant”.

Este matí, la Consellera de Consellera d’Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori, Maria José Salvador, ha fet una visita a la comarca del Camp de Túria per explicar els treballs que des del seu departament s’estan impulsant a la Comarca.

En l’acte ha estat acompanyada pel Diputat autonòmic de Compromís i regidor de Llíria, Paco Garcia Latorre, i diferents alcaldes i alcaldesses com el de L’Eliana, La Pobla de Vallbona, Benissanó, Llíria, Marines i Olocau, junt a tècnics de la Conselleria i responsable de l’empresa concessionària.

Segons Garcia, la Consellera ha explicat quines són les prioritats del Consell respecte de la millora de la mobilitat entre el Cap i Casal i les poblacions de l’interior que envolten l’Àrea Metropolitana de València.

Entre estes prioritats, s’han explicat les tres primeres fases que es van a dur a cap:

La primera consistia en una vella reivindicació del usuaris i que Compromís havia denunciat, com era la de renovar i tindre una flota de vehicles en condicions. Ara, amb la incorporació de 4 noves unitats (una d’elles híbrida), es dona per complida.

La segona de les fases es elaborar un nou Mapa Concessional i millorar l’abast del transport públic en la comarca, on està la proposta que també ha fet Compromís de que la Línia 145 arribe fins a l’hospital de Llíria.

La tercera fase va en paral·lel i consisteix en crear una nova Entitat Metropolitana del Transport Públic, on Llíria siga una de les ciutats que en formen part.

Per al Diputat autonòmic, la incorporació d’estos nous vehicles en la Línia 145 suposa que el Govern del Botànic està complint amb els seus compromisos electorals i donant resposta a unes demandes ciutadanes que fa dècades estaven presents a la comarca i que mai ningú havia donat solució. Fet que es veurà complementat en el moment s’aproven els nous mapes concessionals i tingam una parada de bus d’esta Línia a l’hospital de Llíria.

Noticia Relacionada: Transports modernitza els autobusos de la línia 145 que cobreix el trajecte Llíria-València

La Consellera explica las nuevas acciones en materia de transporte público en el Camp de Túria y l’Horta

García: “Se ha puesto en marcha la primera fase consistente en modernizar la flota de transporte público de la Línea 145 Llíria-Valencia que hacía años Compromís vendía reclamando”.

Esta mañana, la Consellera de Vivienda, Obras Públicas y Vertebración del Territorio, Maria José Salvador, ha hecho una visita a la comarca del Camp de Túria para explicar los trabajos que desde su departamento se están impulsando en la Comarca.

En el acto ha sido acompañada por el Diputado autonómico de Compromís i concejal de Llíria, Paco Garcia Latorre, y diferentes alcaldes y alcaldesas como el de La Eliana, La Pobla de Vallbona, Benisanó, Llíria, Marines y Olocau, junto a técnicos de la Consellería y responsable de la empresa concesionaria.

Según Garcia, la Consellera ha explicado cuáles son las prioridades del Consell respecto de la mejora de la movilidad entre el Cap i Casal y las poblaciones del interior que rodean el área Metropolitana de Valencia.

Entre estas prioridades, se han explicado las tres primeras fases que se van a llevar a cabeza:

La primera consistía en una vieja reivindicación de usuarios y que Compromís había denunciado, como era la de renovar y tener una flota de vehículos en condiciones. Ahora, con la incorporación de 4 nuevas unidades (una de ellas híbrida), se da por cumplida.

La segunda de las fases es elaborar un nuevo Mapa Concesional y mejorar el alcance del transporte público en la comarca, donde se enmarca la propuesta que también ha hecho Compromís de que la Línea 145 llegue hasta el hospital de Llíria.

La tercera fase va en paralelo y consiste al crear una nueva Entidad Metropolitana del Transporte Público, donde Llíria sea una de las ciudades que  forman parte.

Para el Diputado autonómico, la incorporación de estos nuevos vehículos en la Línea 145 supone que el Gobierno del Botánico está cumpliendo con sus compromisos electorales y dando respuesta a unas demandas ciudadanas que hacía décadas estaban presentes en la comarca y que nunca nadie había dado solución. Hecho que se verá complementado en el momento se aprueban los nuevos mapas concesionales y tengamos una parada de bus de esta Línea en el hospital de Llíria.