Les entrades d’urbanitzacions i nuclis urbans de la localitat han vist proliferar abocaments de mobles i deixalles domèstiques al costat de contenidors de fem.


L’incivisme d’alguns veïns ha fet que en l’últim semestre es tornen a omplir deixalles velles, mobles i electrodomèstics moltes zones del terme municipal de Llíria.

Segons denuncia el portaveu de Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, els voltants dels contenidors que es troben a les entrades o eixides de moltes urbanitzacions o nuclis de població de la localitat s’han transformat en xicotets abocadors incontrolats, sent que per a aquest tipus de deixalles l’ajuntament compta amb un servei de recollida de mobles vells gratuït, on la brigada de residus es desplaça fins al propi domicili sol·licitant.

Per a l’edil de Compromís-MoVe és incomprensible que tenint un servei públic d’aquestes característiques, encara continuem veient en les cunetes i als voltants dels contenidors multitud de matalassos, neveres, rentadores, mobles vells, restes de poda, deixalles de reformes, etc.. quan és més senzill, i de vegades més proper, portar-ho al eco parc que abandonar-ho en aquests llocs.

Davant aquesta proliferació de punts negres, el portaveu de la coalició ha demanat una intervenció urgent a la regidoria de serveis perquè, amb la nova dotació de personal del Pla d’Ocupació local, es procedisca novament a netejar i deixar en condicions aquests llocs que s’han convertit en un focus d’escombraries i rapinyaires.

Compromís-MoVe reclama una actuación urgente sobre abandono de enseres junto contendores

Las entradas de urbanizaciones y núcleos urbanos de la localidad han visto proliferar vertidos de muebles y enseres domésticos junto a contendores de basuras.

El incivismo de algunos vecinos ha hecho que en el último semestre se vuelvan a llenar de trastos viejos, muebles y electrodomésticos muchas zonas del término municipal de Llíria.

Según denuncia el portavoz de Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, las inmediaciones de los contendores que se encuentran a las entradas o salidas de muchas urbanizaciones o núcleos de población de la localidad se han transformado en pequeños vertederos incontrolados, siendo que para este tipo de enseres el ayuntamiento cuenta con un servicio de recogida de trastos viejos gratuito, donde la brigada de residuos se desplaza hasta el propio domicilio solicitante.

Para el edil de Compromís-MoVe es incomprensible que teniendo un servicio público de estas características, aún continuemos viendo en las cunetas y en los alrededores de los contendores multitud de colchones, neveras, lavadoras, mueves viejos, restos de poda, desechos de reformas, etc.. cuando es más sencillo, y a veces más cercano, llevarlo al eco parque que abandonarlo en estos lugares.

Ante esta proliferación de puntos negros, el portavoz de la coalición ha pedido una intervención urgente a la concejalía de servicios para que, con la nueva dotación de personal del Plan de Empleo local, se proceda nuevamente a limpiar y dejar en condiciones estos lugares que se han convertido en un foco de basuras y alimañas.