La Coalició remet una carta concretant els paràmetres de l’acord amb els objectius consensuats i l’assumpció de responsabilitats.

Després de vuit mesos, cinc d’ells de negociacions i tres de silenci, i trobant-nos a l’equador de la legislatura, el Grup Municipal de Compromís-Move ha enviat una carta al Grup Municipal Socialista, a l’Agrupació Socialista i a l’adreça del partit, perquè es definisquen si volen o no un acord de govern en coalició.

Adjuntem la carta enviada, la proposta d’acord de Govern, els objectius negociats i la distribució de les àrees de competències.

Proposta Acord Govern PSOE-CompromísMoVe

Compromís-MoVe insta a los socialistas de Llíria a que se decidan si quieren un pacto de gobierno

La Coalición remite una carta concretando los parámetros del acuerdo con los objetivos consensuados y la asunción de responsabilidades.

Después de ocho meses, cinco de ellos de negociaciones y tres de silencio, y encontrándonos al ecuador de la legislatura, el Grupo Municipal de Compromís-Move ha enviado una carta al Grupo Municipal Socialista, a la Agrupación Socialista y a la dirección del partido, para que se definan si quieren o no un acuerdo de gobierno en coalición.

Adjuntamos la carta enviada, la propuesta de Acuerdo de Gobierno, los objetivos negociados y la distribución de las áreas de competencias.

Proposta Acord Govern PSOE-CompromísMoVe