Garcia: “El CEIP Sant Vicent comptarà amb una nova aula per al curs 2017-2018”.

El diputat autonòmic de Compromís, Paco Garcia Latorre, ha fet públic que el Col·legi públic Sant Vicent de Llíria comptarà en el pròxim curs escolar amb un altra aula de 2-3 anys.

Garcia afegeix que la Conselleria d’Educació va a obrir 27 noves aules este curs 2017-2018, que sumades a les 67 ja existents, fan una oferta total de 96 aules que donaran Servei a un total de 1728 alumnes. Cada aula comptarà amb un docent i un educador, situant la ràtio en 18 alumnes per classe.

Llíria, amb un aula mes, junt a 10 municipis més de la província de València s’incorporen a aquest nivell educatiu, sent el col·legi triat el Sant Vicent, el qual va fer la petició i ha estat inclòs en aquest programa pioner de la Conselleria de Educació.

Des de Compromís, apunta el diputat autonòmic, felicitem aquesta iniciativa i esperem que aquest programa es consolide i puga implantar-se en tots els centres públics de la xarxa educativa de la Generalitat.

Els criteris que s’han utilitzat davant les peticions fetes pels municipis valencians han estat les de: necessitat d’escolarització, que el centre educatiu comptara amb un aula que s’adaptara  les necessitats de l’alumnat de 2-3 anys i que, si fora necessari fer algun tipus d’obra o adaptació del centre, esta tenía que estar finalitzada abans de l’inici del curs en setembre de 2017.

Llíria contarà con una nueva aula de infantil de 2-3 años el próximo curso

Garcia: “El CEIP San Vicente contará con una nueva aula para el curso 2017-2018”.

El diputado autonómico de Compromís, Paco Garcia Latorre, ha hecho público que el Colegio público San Vicente de Llíria contará en el próximo curso escolar con un otra aula de 2-3 años.

Garcia añade que la Consellería de Educación va a abrir 27 nuevas aulas este curso 2017-2018, que sumadas a las 67 ya existentes, hacen una oferta total de 96 aulas que darán servicio a un total de 1728 alumnos. Cada aula contará con un docente y un educador, situando la ratio en 18 alumnos por clase.

Llíria, con un aula más, junto a 10 municipios más de la provincia de Valencia se incorporan a este nivel educativo, siendo el colegio elegido el San Vicente, el cual hizo la petición y ha sido incluido en este programa pionero de la Consellería de Educación.

Desde Compromiso, apunta el diputado autonómico, felicitamos esta iniciativa y esperamos que este programa se consolidie y pueda implantarse en todos los centros públicos de la red educativa de la Generalitat.

Los criterios que se han utilizado ante las peticiones hechas por los municipios valencianos han sido las de: necesidad de escolarización, que el centro educativo contara con un aula que se adaptara  las necesidades del alumnado de 2-3 años y que, si fuera necesario hacer algún tipo de obra o adaptación del centro, esta tenía que estar finalizada antes del inicio del curso en septiembre de 2017.