Els veïns denuncien que s’està deteriorant cada volta més i les filtracions són continues quan hi han pluges.

El sistema de clavegueram de la zona del Pont del Vidre de Llíria, concretament en la zona del C/ Joan d’Àustria, està sofrint un deteriorament que pot posaren perill el ferm de la via i afectar a les vivendes llindars.

En el darrer ple, el portaveu de Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, va alertar d’esta situació per a que s’inspeccionara la zona i es pregueren les mesures correctores que pertoque.

Cal recordar, que es esta zona de la Vila Vella Compromís-MoVe va proposar fer l’actuació de recuperació i restauració de la torre-portal del Pont del Vidre. Actuació que será finançada amb aportació municipal i de la Diputació de València.

Compromis-MoVe  alerta de una gran brecha en el alcantarillado del Pont del Vidre

Los vecinos denuncian que se está deteriorando cada vez más y las filtraciones son continúas cuando  hay lluvias.

El sistema de alcantarillado de la zona del Pont del Vidre de Llíria, concretamente a la zona de la C/ Joan de Austria, está sufriendo un deterioro que puede poner en peligro el firme de la vía y afectar a las viviendas lindantes.

En el último pleno, el portavoz de Compromis-Move, Paco Garcia Latorre,  alertó de esta situación para el hecho que se inspeccionara la zona y se tomaran las medidas correctoras que corresponda.

Cabe recordar, que en esta zona de la Villa Vella Compromis-MoVe propuso hacer la actuación de recuperación y restauración de la torre-portal del Pont del Vidre. Actuación que será financiada con aportación municipal y de la Diputación de Valencia.