La Conselleria d’Economia Sostenible, dins del Programa T’Avalem, recupera el projecte d’Escola Taller local que aquesta vegada centrarà els seus treballs a rehabilitar “Villa Ángeles”.

Segons el Diputat Autonòmic de Compromís, Paco García Latorre el Govern de la Generalitat ha apostat fortament aquesta legislatura per la formació i la creació d’ocupació, així com a recuperar el talent que durant els primers anys de la crisi van haver d’emigrar a altres països a cercar una eixida laboral.

En aquest projecte de Llíria, el SERVEF ha seleccionat un total de 25 persones, de les quals 20 són joves, que rebran una formació laboral i tindran un contracte laboral remunerat. Al costat d’ells, s’ha seleccionat a l’equip directiu, format per un director, un monitor per a cadascun dels tallers, un professor de suport i un auxiliar administratiu.

La nova Escola Taller “T’avalem Llíria”, apunta el Diputat, substitueix a les ja tradicionals Escoles Taller Laurona que durant les dues últimes dècades ha tingut la localitat. Els alumnes i alumnes, d’entre 16 i 30 anys, tindran un període formatiu d’un any en les especialitats de construcció i jardineria (10 alumnes en cadascuna d’elles).

La ciutat de Llíria comptarà amb una subvenció de la Conselleria de Economia sostenible de 389.059, 20 euros per a dur a terme tot el projecte, el qual se centrarà en la rehabilitació i condicionament de l’edifici de “Vila Ángeles”, on es pretén situar un una vegada rehabilitat un Punt de Trobada Familiar de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives.

Per a Garcia, el compromís del Govern del Botànic és la generació d’ocupació i la capacitació dels nostres joves. En aquest marc naix T’Avalem, un programa en el qual els joves inscrits en el SERVEF i Garantia Juvenil podran “no solament accedir a un salari durant un any, sinó adquirir unes competències professionals certificades que els permeta posteriorment tenir més possibilitats de trobar una altra ocupació”.

Garcia “Economía recupera la Escuela Taller de Llíria”

La Conselleria de Economía Sostenible, dentro del Programa T’Avalem, recupera el proyecto de Escuela Taller local que esta vez centrará sus trabajos en rehabilitar “Villa Ángeles”.

Según el Diputado Autonómico de Compromís, Paco García Latorre el Gobierno de la Generalitat ha apostado fuertemente esta legislatura por la formación y la creación de empleo, así como en recuperar el talento que durante los primeros años de la crisis tuvieron que emigrar a otros países a buscar una salida laboral.

En este proyecto de Llíria, el SERVEF ha seleccionado un total de 25 personas, de las cuales 20 son jóvenes, que recibirán una formación laboral y tendrán un contrato laboral remunerado. Junto a ellos, se ha seleccionado al equipo directivo, formado por un director, un monitor para cada uno de los talleres, un profesor de apoyo y un auxiliar administrativo.

La nueva Escuela Taller “T’avalem Llíria”, apunta el Diputado, sustituye a las ya tradicionales Escuelas Taller Laurona que durante las dos últimas décadas ha tenido la localidad. Los alumnos y alumnas, de entre 16 y 30 años, tendrán un periodo formativo de un año en las especialidades de construcción y jardinería (10 alumnos en cada una de ellas).

La ciudad de Llíria contará con una subvención de la Conselleria de Economía sostenible de 389.059, 20 euros para llevar a cabo todo el proyecto, el cual se centrará en la rehabilitación y acondicionamiento del edificio de “Villa Ángeles”, donde se pretende ubicar un una vez rehabilitado un Punto de encuentro Familiar de la Conselleria de Igualdad y Políticas Inclusivas.

Para Garcia, el compromiso del Gobierno del Botánico es la generación de empleo y la capacitación de nuestros jóvenes. En este marco nace T’Avalem, un programa en el que los jóvenes inscritos en el SERVEF y Garantía Juvenil podrán “no sólo acceder a un salario durante un año, sino adquirir unas competencias profesionales certificadas que les permita posteriormente tener más posibilidades de encontrar otro empleo”.