El Govern de la Generalitat està impulsant a través dels ajuntaments noves oportunitats i polítiques de creació d’ocupació juvenil.

Segons el diputat autonòmic de Compromís, Paco Garcia Latorre, en breu, l’ajuntament de Llíria podrà contractar uns 6 joves gràcies al programa engegat pel SERVEF “Avalem Joves Plus”, dirigit a menors de 30 anys que busquen el seu primer contracte o volen tornar a incorporar-se al mercat laboral.

El diputat s’ha reunit amb el Secretari Autonòmic d’Ocupació, Enric Nomdedeu, per conèixer l’abast del programa d’Avalem Joves Plus i la seua implantació als municipis valencians.

Segons Garcia, Les Corts varen aprovar en els pressupostos de 2017 tota una sèrie de mesures i programes destinats a recuperar els joves talents que han tingut que marxar en els pitjor anys de la crisi, al mateix temps que obrir línies d’actuació per oferir noves oportunitats als mes joves que es volen incorporar al mercat laboral. Amb el Pla Avalem Joves Plus, s’està generat una eina útil per poder implementar estes mesures.

El diputat de Compromís ha apuntat que el municipi de Llíria, dins del programa EMCUJU, i en base a la petició realitzada, podrà contractar entre 3-4 joves, mentre que en el programa EMPUJU podran ser entre 1-2 joves més.

Estes noves ajudes, apunta Garcia, s’emmarquen dins del Pla presentat per Compromís-Move al consistori edetà de “Llíria Ocupa’t”, incidint en el treball continu que la Coalició i el Govern de la Generalitat estan fent per atendre la situació de desocupació dels mes joves.

El secretari autonòmic d’Ocupació, també ha mostrat la seua satisfacció per l’excel·lent marxa del programa Avalem Joves Plus, que beneficiarà a un total de 4.000 joves en tota la Comunitat i l’èxit dels quals ha portat al SERVEF a haver d’ampliar successivament la inversió fins a arribar als 56 milions d’euros per a atendre a les 947 entitats locals de tota la Comunitat Valenciana que han sol·licitat alguna de les ajudes.

Nomdedéu a més ha remarcat que Avalem Joves és la resposta del Consell a la taxa de desocupació juvenil, que continua superant el 30%, amb una taxa de temporalitat de 55,73% i de parcialitat del 38,93%.

Llíria podrá contratar unos 6 jóvenes a través del programa “Avalem Joves Plus”

El Gobierno de la Generalitat está impulsando a través de los ayuntamientos nuevas oportunidades y políticas de creación de ocupación juvenil.

Según el diputado autonómico de Compromís, Paco Garcia Latorre, en breve, el ayuntamiento de Llíria podrá contratar unos 6 jóvenes gracias al programa puesto en marcha por el SERVEF “Avalem Jóves Plus”, dirigido a menores de 30 años que buscan su primer contrato o quieren volver a incorporarse al mercado laboral.

El diputado se ha reunido con el Secretario Autonómico de Empleo, Enric Nomdedeu, para conocer el alcance del programa de Avalem Jóves Plus y su implantación en los municipios valencianos.

Según Garcia, Las Cortes aprobaron en los presupuestos de 2017 toda una serie de medidas y programas destinados a recuperar los jóvenes talentos que han tenido que irse en los peores años de la crisis, al mismo tiempo que abrir líneas de actuación para ofrecer nuevas oportunidades a los mas jóvenes que se quieren incorporares al mercado laboral. Con el Plan Avalem Jóves Plus, se está generado una herramienta útil para poder implementar estas medidas.

El diputado de Compromís ha apuntado que el municipio de Llíria, dentro del programa EMCUJU, y en base a la petición realizada, podrá contratar entre 3-4 jóvenes, mientras que en el programa EMPUJU podrán ser entre 1-2 jóvenes más.

Estas nuevas ayudas, apunta Garcia, se enmarcan dentro del Plan presentado por Compromís-Move en el consistorio edetano de “Llíria Ocupa’t”, incidiendo en el trabajo continuo que la Coalición y el Gobierno de la Generalitat están haciendo para atender la situación de desempleo de los más jóvenes.

El Secretario Autonómico de Empleo, también ha mostrado su satisfacción por la excelente marcha del programa Avalem Jovess Plus, que beneficiará a un total de 4.000 jóvenes en toda la Comunidad y el éxito de los cuales ha llevado al SERVEF a tener que ampliar sucesivamente la inversión hasta llegar a los 56 millones de euros para atender a las 947 entidades locales de toda la Comunidad Valenciana que han solicitado alguna de las ayudas.

Nomdedéu además ha remarcado que Avalem Joves Plus es la respuesta del Consell a la tasa de desocupación juvenil, que continúa superando el 30%, con una tasa de temporalidad de 55,73% y de parcialidad del 38,93%.