García: “El Consell està preparat per assumir el personal d’administració i gestió que han de donar suport als nous òrgans judicials”.

La Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, dirigida per Gabriela Bravo, ha sol·licitat al Ministeri de Justícia que s’avance al pròxim 29 de desembre d’enguany l’entrada en funcionament de quatre dels catorze jutjats la creació dels quals va aprovar el Govern el passat 13 d’octubre.

Segons el Diputat autonòmic de Compromís, Paco Garcia Latorre, el Consell està preparat des de principis de legislatura per a donar cobertura al personal de suport que necessitaren les noves seus judicials. Ja que en els successius pressupostos de la Generalitat, s’han destinat diverses partides pressupostàries per a dotar del personal i de l’equipament necessari per a la seua engegada.

Garcia apunta que la càrrega judicial a la Comunitat fa que ja no solament facen falta els 14 nous òrgans judicials que s’han aprovat recentment pel Ministeri de Justícia, sinó que fan falta de nous per a poder reduir el nombre de casos que aglutinen molts jutjats valencians.

És per açò, que la consellera Bravo ha comunicat oficialment al Ministeri que la Generalitat disposa dels mitjans humans i materials perquè els Jutjats de Primera Instància i Instrucció número 7 de Llíria, el número 4 de Massamagrell, el número 10 de Castelló i el número 4 de Novelda puguen estar plenament operatius en la data indicada.

 

El Govern de Botànic reclama al Estado que abra antes de finalizar este año los juzgados de Llíria, Massamagrell, Castellón y Novelda

García: “El Consell esta preparado para asumir el personal de administración y gestión que han de dar apoyo a los nuevos órganos judiciales”.

La Conselleria de Justicia, Administración Pública, Reformas Democráticas y Libertades Públicas, dirigida por Gabriela Bravo, ha solicitado al Ministerio de Justicia que se adelante al próximo 29 de diciembre de este año la entrada en funcionamiento de cuatro de los catorce juzgados cuya creación aprobó el Gobierno el pasado 13 de octubre.

Según el Diputado autonómico de Compromís, Paco Garcia Latorre, el Consell está preparado desde principios de legislatura para dar cobertura al personal de apoyo que necesitaran las nuevas sedes judiciales. Ya que en los sucesivos presupuestos de la Generalitat, se han destinado diversas partidas presupuestarias para dotar del personal y del equipamiento necesario para su puesta en marcha.

Garcia apunta que la carga judicial en la Comunitat hace que ya no solo hagan falta los 14 nuevos órganos judiciales que se han aprobado recientemente por el Ministerio de Justícia, sinó que hacen falta de nuevos para poder reducir el numero de casos que aglutinan muchos juzgados valencianos.

Es por ello, que la consellera Bravo ha comunicado oficialmente al Ministerio que la Generalitat que dispone de los medios humanos y materiales para que los Juzgados de Primera Instancia e Instrucción número 7 de Llíria, el número 4 de Massamagrell, el número 10 de Castellón y el número 4 de Novelda puedan estar plenamente operativos en la fecha indicada.