El Diputat autonòmic i regidor de Llíria, Paco Garcia i el regidor de promoció econòmica, Ferran Pina, s’han reunit amb la Directora General d’Internacionalització, Mª Dolores Parra.

Ajuntament i Generalitat han abordat diverses línies de col·laboració encaminades al suport a la re industrialització del municipi, amb un impuls definitiu a noves zones com el Polígon de Pla de Carrasses, o de les més antigues com Rascanya o El Collaico.

De la mateixa manera, es pretén procurar la participació de diferents sectors per a oferir nous espais comercials i possibilitar la implantació de nous negocis.

La Directora General ha presentat als responsables polítics, els plans d’internacionalització de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE). Així, l’objectiu serà donar a conèixer a les empreses locals amb potencialitat d’expansió, totes les possibilitats d’aquestes iniciatives, des dels dissenys d’estratègies, la formació d’equips, el suport econòmic, fins al desenvolupament de xarxes de comerç exterior.

El nuevo Gobierno de #CalaVila abriendo espacios de negocio e impulsando la industria local junto a la Generalitat

El Diputado autonómico y concejal de Llíria, Paco Garcia y el concejal de promoción económica, Ferran Pina, se han reunido con la Directora General de Internacionalización, Mª Dolores Parra.

Ayuntamiento y Generalitat han abordado varias líneas de colaboración encaminadas al apoyo a la reindustrialización del municipio, con un impulso definitivo a nuevas zonas como el Polígono de Pla de Carrasses, o de las más antiguas como Rascanya o El Collaico.

Del mismo modo, se pretende procurar la participación de diferentes sectores para ofrecer nuevos espacios comerciales y posibilitar la implantación de nuevos negocios.

La Directora general ha presentado a los responsables políticos, los planes de internacionalización del Instituto Valenciano de Competitividad Empresarial (IVACE). Así, el objetivo será dar a conocer a las empresas locales con potencialidad de expansión, todas las posibilidades de estas iniciativas, desde los diseños de estrategias, la formación de equipos, el soporte económico, hasta el desarrollo de redes de comercio exterior.