La Generalitat cofinançarà el 50% dels projectes i ha destinat 40 milions d’euros per a la seua execució.

Segons el regidor de Patrimoni i Turise, Paco Garcia Latorre, des de l’ajuntament de Llíria es pretén concórrer a la línia d’ajudes convocada per la Generalitat Valenciana que es regula en la RESOLUCIÓ de 20 de novembre de 2017, de la Presidència de la Generalitat, per la qual es convoquen ajudes per a projectes locals d’actuació de les entitats locals de la Comunitat Valenciana per a la protecció, conservació o recuperació sobre béns de patrimoni cultural valencià i la seua posada en valor susceptibles de cofinançament pel PO FEDER.

És per això que el consistori de Llíria, en el seu compromís per vetllar i garantir per la conservació dels seus béns de patrimoni cultural, està valorant la sol·licitud d’ajudes per a les següents actuacions:

Actuació 1: Urbanització i posada en valor de l’entorn de l’església de la Sang

Actuació 2: Santuari i termes Romanes de Mura. Intervenció arqueològica i arquitectònica en l’àmbit de les Termes Menors.

Actuació 3: Consolidació-restauració de la torre de la muralla de Pont de Vidre i re urbanització del seu entorn.

Actuació 4: Els Trulls de Daüd. Restauració, consolidació i habilitació d’un celler de la Llíria moderna.

Actuació 5: Recuperant Memòria Històrica. Els refugis de la Guerra Civil. Col·legi Sant Vicent.

Per a això, apunta Garcia, es va obrir un procés de participació ciutadana, on la ciutadania de la localitat està convidada a participar en una sessió de treball que es realitzarà dilluns que ve 11 de desembre de 2017 en el Museu Arqueològic de Llíria (P/ Trinquet Vell, 10), en horari de 18.00 a 19.30 hores. On esperem la teua assistència a la sessió de treball. Es pot confirmar assistència en: [email protected]

Llíria abre un proceso participativo para acogerse a los FONDOS FEDER de Patrimonio y Turismo

La Generalitat cofinanciará el 50% de los proyectos y ha destinado 40 millones de euros para su ejecución.

Según el concejal de Patrimonio y Turismo, Paco Garcia Latorre, desde el ayuntamiento de Llíria se pretende concurrir a la línea de ayudas convocada por la Generalitat Valenciana que se regula en la RESOLUCIÓN de 20 de noviembre de 2017, de la Presidencia de la Generalitat, por la que se convocan ayudas para proyectos locales de actuación de las entidades locales de la Comunitat Valenciana para la protección, conservación o recuperación sobre bienes de patrimonio cultural valenciano y su puesta en valor susceptibles de cofinanciación por el PO FEDER.

Es por ello que el consistorio de Llíria, en su compromiso por velar y garantizar por la conservación de sus bienes de patrimonio cultural, está valorando la solicitud de ayudas para las siguientes actuaciones:

Actuación 1: Urbanización y puesta en valor del entorno de la iglesia de la Sangre

Actuación 2: Santuario y termas Romanas de Mura. Intervención arqueológica y arquitectónica en el ámbito de las Termas Menores.

Actuación 3: Consolidación-restauración de la torre de la muralla de Pont de Vidre i reurbanización de su entorno.

Actuación 4: Els Trulls de Daüd. Restauración, consolidación y habilitación de una bodega de la Llíria moderna.

Actuación 5: Recuperando Memoria Histórica. Los refugios de la Guerra Civil. Colegio Sant Vicent.

Para ello, apunta Garcia, se va abrir un proceso de participación ciudadana, donde la ciudanía de la localidad está invitada a participar en una sesión de trabajo que se realizará el próximo lunes 11 de diciembre de 2017 en el Museu Arqueològic de Llíria (P/ Trinquet Vell, 10), en horario de 18.00 a 19.30 horas. Donde esperamos tu asistencia a la sesión de trabajo. Se puede confirmar asistencia en: [email protected]