L’Ajuntament de Llíria rebrà més de 400.000 euros al llarg de l’any procedents del Fons de Cooperació Municipal, que impulsen la Generalitat i la Diputació de València.

Segons el portaveu de Compromís-Move i tinent d’alcalde de Llíria, Paco Garcia Latorre, este programa de finançament local impulsat pel Govern del Botànic juntament amb la Diputació, suposa una injecció de crèdit a les entitats locals que és molt beneficiós per poder enllestir projectes i inversions, així com un motor de dinamització en la generació de nous jaciments d’ocupació.

Esta nova injecció econòmica que rebran les arques municipals permetrà al govern local poder afrontar el desenvolupament dels seus projectes amb més recursos —donades les limitacions que pateix el consistori amb el bloqueig que el PP estatal està imposant als ajuntaments— ja que l’ús d’esta aportació no està condicionada i és de disposició lliure.

Per a Garcia, el fet que el Govern del Botànic haja dotat amb 40 milions d’euros el citat Fons un any més, suposa la clara aposta pel desenvolupament municipal i un recolzament al teixit productiu local, que és el que més llocs de treball crea i que més proper està al territori.

Paco Garcia afirma que, amb el nou Govern, tant local com autonòmic, s’estan materialitzant i hi ha en tràmit inversions molt importants per al municipi. Actuacions que incideixen en els plans de regeneració urbana, cicle de l’aigua, infraestructures agràries, com d’inversions en el patrimoni i en el serveis socials assistencials. Inversions que al llarg de l’any aniran confirmant-se i licitant-se.

El portaveu de la Coalició Compromís-Move ha assenyalat que el consistori i el municipi de Llíria ha agafat un nou impuls amb l’acord del pacte de Ca la Vila, articulant propostes de futur que durant anys havien estat als calaixos de l’ajuntament i fent realitat reivindicacions històriques de barris i col·lectius veïnals. Propostes que amb l’ajut de les institucions valencianes i els recursos municipals es van a convertir en realitats.

El tinent d’alcalde de Llíria i Diputat autonòmic, felicita esta nova incorporació de més de 400 mil euros del Fons de Cooperació Municipal, agraint l’esforç que tant Generalitat com diputació estan fent al municipi de Llíria.

PUBLICACIÓ DOCV aportació GVA (50%)

http://www.dogv.gva.es/datos/2018/02/15/pdf/2018_1395.pdf

Llíria recibirá 406.000 euros del Fondo de Cooperación Municipal en 2018

El Ayuntamiento de Llíria recibirá más de 400.000 euros a lo largo del año procedentes del Fondo de Cooperación Municipal, que impulsan la Generalitat y la Diputación de Valencia.

Según el portavoz de Compromiso-Move y teniente de alcalde de Llíria, Paco Garcia Latorre, este programa de financiación local impulsada por el Gobierno del Botánico junto con la Diputación, supone una inyección de crédito a las entidades locales que es muy beneficioso para poder terminar proyectos e inversiones, así como un motor de dinamización en la generación de nuevos yacimientos de empleo.

Esta nueva inyección económica que recibirán las arcas municipales permitirá al gobierno local poder afrontar el desarrollo de sus proyectos con más recursos —dadas las limitaciones que sufre el consistorio con el bloqueo que el PP estatal está imponiendo a los ayuntamientos— ya que el uso de esta aportación no está condicionada y es de disposición libre.

Para Garcia, el hecho que el Gobierno del Botánico haya dotado con 40 millones de euros el citado Fondo un año más, supone la clara apuesta por el desarrollo municipal y un espaldarazo al tejido productivo local, que es el que más puestos de trabajo crea y que más cercano está en el territorio.

Paco Garcia afirma que, con el nuevo Gobierno, tanto local como autonómico, se están materializando y hay en trámite inversiones muy importantes para el municipio. Actuaciones que inciden en los planes de regeneración urbana, ciclo del agua, infraestructuras agrarias, como de inversiones en el patrimonio y en los servicios sociales asistenciales. Inversiones que a lo largo del año irán confirmándose y licitándose.

El portavoz de la Coalición Compromís-Move ha señalado que el consistorio y el municipio de Llíria ha cogido un nuevo impulso con el acuerdo del “Pacto de Ca la Vila”, articulando propuestas de futuro que durante años habían estado en los cajones del ayuntamiento y haciendo realidad reivindicaciones históricas de barrios y colectivos vecinales. Propuestas que con la ayuda de las instituciones valencianas y los recursos municipales se van a convertir en realidades.

El teniente de alcalde de Llíria y Diputado autonómico, felicita esta nueva incorporación de más de 400 mil euros del Fondo de Cooperación Municipal, agradeciendo el esfuerzo que tanto Generalitat como diputación están haciendo en el municipio de Llíria