Garcia: “En pocs mesos podem veure l’inici de les obres en aquest vial provincial. La primera fase abastarà un tram de 3,2 Km amb un carril cicle peatonal i amb una inversió de 2.250.000 euros

Ja el Grup municipal de Compromís-Move anunciava recentment la publicació d’aquest projecte de millora vial en el Butlletí Oficial de la Província. Ara, el propi president de la Diputació ha vingut a la localitat de Llíria a explicar en què van a consistir les obres de millora juntament amb el Diputat de Carreteres.

El projecte global comptarà amb una inversió de 8.570.000 euros, el qual constarà de 4 fases, després de les quals la CV-339, de titularitat provincial, tindrà un ample de 3 metres per carril, vorals d’un metre, un ferm renovat i trams cicle peatonals per als vianants.

Segons el tinent alcalde de Llíria i Diputat Autonòmic de Compromís, Paco Garcia Latorre, aquest vial necessitava d’una actuació urgent, ja que per la mateixa circulen molts vehicles, tant turismes com a camions i maquinària agrícola que accedeix a la Cooperativa Hortofrutícola que es troba situada al costat de la mateixa. A més, és una via per la qual es practica habitualment el ciclisme, sent un eix comarcal de la pràctica d’aquest esport, fet que requereix un tractament especial quant a l’amplària de la via i la dotació de carrils cicle peatonals.

Garcia apunta que la Ctra. de Llíria-Alcubles és un dels portals que connecten el Camp de Túria amb La Serrania,  la qual té interseccions perilloses en el trajecte en el qual es pretén actuar, amb un ample insuficient, un traçat complicat i un paviment deteriorat. És per això que, en una primera fase es millorarà un tram de 3,2 Km. amb una inversió de 2,25 milions d’euros.

La Diputación de Valencia mejorará la carretera de Llíria- Alcublas

Garcia: “En pocos meses podemos ver el inicio de las obras en este vial provincial. La primera fase abarcará un tramo de 3,2 Km con un carril ciclo peatonal y con un inversión de 2.250.000 euros

Ya el Grupo municipal de Compromís-Move anunciaba recientemente la publicación de este proyecto de mejora vial en el Boletín Oficial de la Provincia. Ahora, el propio presidente de la Diputación ha venido a la localidad de Llíria a explicar en qué van a consistir las obras de mejora junto con el Diputado de Carreteras.

El proyecto global contará con una inversión de 8.570.000 euros, el cual constará de 4 fases, tras las cuales la CV-339, de titularidad provincial, tendrá un ancho de 3 metros por carril, arcenes de un metro, un firme renovado y tramos ciclo peatonales.

Según el teniente alcalde de Llíria y Diputado Autonómico de Compromís, Paco Garcia Latorre, este vial necesitaba de una actuación urgente, ya que por la misma circulan muchos vehículos, tanto turismos como camiones y maquinaria agrícola que accede a la Cooperativa Hortofrutícola que se encuentra ubicada junto a la misma. Además, es una vía por la que se practica habitualmente el ciclismo, siendo un eje comarcal de la práctica de este deporte, hecho que requiere un tratamiento especial en cuanto a la anchura de la vía y la dotación de carriles ciclo peatonales.

Garcia apunta que la Ctra. de Llíria-Alcublas es uno de los portales que conectan el Camp de Túria con La Serrania,  la cual tiene intersecciones peligrosas en el trayecto en el que se pretende actuar, con un ancho insuficiente, un trazado complicado y un pavimento deteriorado. Es por ello que, en una primera fase se mejorará un tramo de 3,2 Km. con una inversión de 2,25 millones de euros.