La proposta de Compromís tindrà una nova edició on es contractaran 70 persones.
Segons el portaveu de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, esta nova edició del Pla d’Ocupació Local proposat per la Coalició Compromís en 2013 per a les persones de la localitat que estaven en molt de temps en l’atur i que tenien greus dificultats per trobar feina, es una mostra de que la proposta era molt positiva i efectiva. Per això ara, es fa una nova convocatòria en 2014.
En esta nova edició, es contractaran 70 persones durant 3 mesos i a mitja jornada. Les quals estaran distribuïdes de la següent forma: 52 llocs de peons d’oficis, 8 llocs d’oficials i 10 d’auxiliar administratius (2 d’elles per a persones amb discapacitat).
Els interessats podran presentar les sol·licituds des de demà dia 31 de gener, fins el 14 de febrer en el registre municipal. Amb els requisits d’estar inscrit en l’atur un mínim de 6 mesos i empadronats abans del 31 de desembre en la localitat.
Per a Garcia, esta és una mostra de que els municipis si que podem fer coses per minimitzar la lacra de l’atur i establir mecanismes i iniciatives que servisquen per dinamitzar laboralment la ciutat. No com fa el govern de la Generalitat, que no ha estat capaç de posar en marxa ni l’1 % dels llocs de treball que va prometre a Llíria en el seu Pla Conjunt entre administracions per a reduir la desocupació en 2013.
Des del Grup de Compromís s’aposta per la realització de nous projectes i programes des del consistori que servisquen per formar laboralment als nostres joves i a més puguen ser un motor de generació d’ocupació. Així com que s’augmente la jornada laboral i el salari dels llocs que oferten en el Pla d’Ocupació des de l’ajuntament.
El portaveu de Compromís anima a les persones de la localitat que es troben en esta situació a que consulten les bases del Pla d’Ocupació 2014 i s’apunten al mateix.
Estos treballadors continuaran realitzant tasques de manteniment i millores en l’entorn urbà en llocs com jardineria, obra o pintura. Afegint ara funcions d’administració.
LLÍRIA CONVOCA UN NUEVO PLAN DE OCUPACIÓN PARA 2014
La propuesta de Compromís tendrá una nueva edición donde se contratarán 70 personas.
Según el portavoz de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, esta nueva edición del Plan de Ocupación Local propuesto por la Coalición Compromís en 2013 para las personas de la localidad que estaban en mucho tiempo en el paro y que tenían graves dificultades para encontrar trabajo, es una muestra de que la propuesta era muy positiva y efectiva. Por eso ahora, se hace una nueva convocatoria en 2014.
En esta nueva edición, se contratarán 70 personas durante 3 meses y a media jornada. Las cuales estarán distribuidas de la siguiente forma: 52 puestos de peones de oficios, 8 puestos de oficiales y 10 de auxiliar administrativos (2 de ellas para personas con discapacidad).
Los interesados podrán presentar las solicitudes desde mañana día 31 de enero, hasta el 14 de febrero en el registro municipal. Con los requisitos de estar inscrito en el paro un mínimo de 6 meses y empadronados antes del 31 de diciembre en la localidad.
Para Garcia, esta es una muestra de que los municipios sí que podemos hacer cosas para minimizar la lacra del paro y establecer mecanismos e iniciativas que sirvan para dinamizar laboralmente la ciudad. No como hace el gobierno de la Generalitat, que no ha sido capaz de poner en marcha ni el 1 % de los puestos de trabajo que prometió en Llíria en su Plano Conjunto entre administraciones para reducir la desocupación en 2013.
Desde el Grupo de Compromiso se apuesta por la realización de nuevos proyectos y programas desde el consistorio que sirvan para formar laboralmente a nuestros jóvenes y además puedan ser un motor de generación de ocupación. Así como que se aumente la jornada laboral y el salario de los puestos que ofertan en el Plan de Ocupación desde el ayuntamiento.
El portavoz de Compromiso anima a las personas de la localidad que se encuentran en esta situación a que consultan las bases del Plan de Ocupación 2014 y se apuntan al mismo.
Estos trabajadores continuarán realizando tareas de mantenimiento y mejoras en el entorno urbano en lugares como jardinería, obra o pintura. Añadiendo ahora funciones de administración.