Encara queden senyals contradictòries que no s’han tapat ni retirat que poden crear confusió als conductors, com la que hi ha d’aparcament públic a l’entrada del C/ Pintor Manaut.
Fa varies setmanes que l’ajuntament de Llíria, a proposta dels grups de l’oposició, va començar a canviar les direccions de diversos carrers de la zona del Pavelló Pla de l’Arc per tal de regular millor el trànsit i garantir una adequada visibilitat en els encreuaments.
No obstant, els treballs no s’han culminat amb les condicions que pertoca, ja que en la via pública es mantenen senyals contradictòries que porten a confusió als conductors que circulen per este barri de la localitat.
Concretament a l’encreuament del C/ Pintor Manaut en C/Pla de l’Arc es pot observar com encara està en peu una senyal d’aparcament públic que indueix a entrar en el carrer Pintor Manaut en contra direcció, ja que el sentit de la circulació d’esta via va ser modificat abans d’iniciar-se les festes de Sant Miquel i aprofitant el seu tancament per albergar el recinte ferial.
Des de Compromís es reclama als responsables de l’equip de govern que actuen amb major diligència i que de forma urgent i immediata es procedisca a tapar o eliminar esta senyal que indueix a confusió.
COMPROMIS RECLAMA AL AYUNTAMIENTO QUE FINALICE EN CONDICIONES EL CAMBIO DE SEÑALIZACIÓN VIARIA
Todavía quedan señales contradictorias que no se han tapado ni retirado que pueden crear confusión a los conductores, como la que hay de aparcamiento público a la entrada del C/ Pintor Manaut.
Hace varias semanas que el ayuntamiento de Llíria, a propuesta de los grupos de la oposición, empezó a cambiar las direcciones de varias calles de la zona del Pabellón Pla de l’Arc para regular mejor el tráfico y garantizar una adecuada visibilidad en los cruces.
No obstante, los trabajos no se han culminado con las condiciones que corresponde, dado que en la vía pública se mantienen señales contradictorias que llevan a confusión a los conductores que circulan por este barrio de la localidad.
Concretamente en el cruce del C/ Pintor Manaut en C/Pla de l’Arc se puede observar como todavía está en pie una señal de aparcamiento público que induce a entrar en la calle Pintor Manaut en dirección contraria, ya que el sentido de la circulación de esta vía fue modificado antes de iniciarse las fiestas de San Miguel y aprovechando su cierre para albergar el recinto ferial.
Desde Compromís se reclama a los responsables del equipo de gobierno que actúen con mayor diligencia y que de forma urgente e inmediata se proceda a tapar o eliminar esta señal que induce a confusión.