Garcia: “Comprar a la Ciutat és invertir en millorar la qualitat i varietat de l’oferta comercial, així comi ajuda a generar i mantindre llocs de treball”.

Sota el lema #*RescatemElComerçLocal i “Compra prop i al Cor de la teua Ciutat”, el portaveu de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, ha presentat un any més esta campanya de promoció gastronòmica, comercial i lúdica, que pretén incentivar les compres i consum en el comerç i establiments de la localitat de cara a la celebració del 14 de febrer.

Davant les polítiques de promoció de grans centre comercials i liberalització d’horaris que practica el Govern del PP, des de Compromís es vol conscienciar de la importància de comparar i consumir a la ciutat on es viu, ja que, segons Garcia, es una manera d’invertir en la consolidació del comerç de proximitat, de una major qualitat en l’atenció personalitzada i en el manteniment de llocs de treball.

Per a Garcia, esta campanya te com a objectiu afavorir el consum i dinamitzar l’economia local, ja que molt prop d’on vivim tenim una gran oferta gastronòmica, comercial i d’oci que és tan o més bona que la que pogam aconseguir en grans magatzems o centres comercials, sense tindre que agafar cotxe i en el cor de la pròpia localitat.

Compromís aposta decididament per defensar el comerç tradicional, de barri i de proximitat, així com moltes reivindicacions del sector que han estat ignorades pels governs del PP. A Llíria comptem amb un “Centre Comercial a Cel Obert” distribuït en quatre eixos comercials, com són el del Centre Ciutat, Duc de Llíria, Mura i el de l’Avinguda dels Furs i Pla de l’Arc, així com altres comerços, bars, restaurants i zones d’oci repartits per tota la ciutat i urbanitzacions.

Amb la campanya “Compra prop i al Cor de la teua Ciutat”, la coalició vol incentivar la ciutadania, de cara a la celebració del 14 de febrer, a que facen les seus compres i celebracions entre els magnífics professionals i comerços que hi ha en Llíria, ja que fent ús dels serveis dels nostres comerciants i professionals, s’està invertint en la població i en nosaltres mateix. Ja que quan més prop es gasten els diners més possibilitats hi ha que ens retornen i ens beneficien.

COMPROMIS IMPULSA UNA NUEVA CAMPAÑA DE APOYO AL COMERCIO LOCAL

Garcia: “Comprar en la Ciutat es invertir en mejorar la calidad y variedad de la oferta comercial, así como ayuda a generar y mantener puestos de trabajo”.

Bajo el lema #RescatemElComerçLocal y “Compra cerca y en el Corazón de tu Ciudad”, el portavoz de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, ha presentado un año más esta campaña de promoción gastronómica, comercial y lúdica, que pretende incentivar las compras y consumo en el comercio y establecimientos de la localidad de cara a la celebración del 14 de febrero.
Ante las políticas de promoción de grandes centro comerciales y liberalización de horarios que practica el Gobierno del PP, desde Compromís se quiere concienciar de la importancia de comparar y consumir en la ciudad donde se vive, ya que, según Garcia, es una manera de invertir en la consolidación del comercio de proximidad, de una mayor calidad en la atención personalizada y en el mantenimiento de puestos de trabajo.
Para Garcia, esta campaña tiene como objetivo favorecer el consumo y dinamizar la economía local, dado que muy cerca de donde vivimos tenemos una gran oferta gastronómica, comercial y de ocio que es tan o más buena que la que podamos conseguir en grandes almacenes o centros comerciales, sin tener que coger coche y en el corazón de la propia localidad.
Compromís apuesta decididamente por defender el comercio tradicional, de barrio y de proximidad, así como muchas reivindicaciones del sector que han sido ignoradas por los gobiernos del PP. En Llíria contamos con un “Centro Comercial a cielo abierto” distribuido en cuatro ejes comerciales, como son el del Centro Ciudad, Duque de Llíria, Mura y el de la Avenida dels Furs y Pla de l’Arc, así como otros comercios, bares, restaurantes y zonas de ocio repartidos por toda la ciudad y urbanizaciones.
Con la campaña “Compra cerca y al Corazón de tu Ciudad”, la coalición quiere incentivar la ciudadanía, de cara a la celebración del 14 de febrero, a que hagan sus compras y celebraciones entre los magníficos profesionales y comercios que hay en Llíria, ya que haciendo uso de los servicios de nuestros comerciantes y profesionales, se está invirtiendo en la población y en nosotros mismo. Dado que cuando más cerca se gaste el dinero más posibilidades hay que nos retorne y nos beneficie.