Les obres s’enmarquen en el projecte de remodelació urbana del centre presentat per Compromís-MoVe
Estos dies hem vist com s’han iniciat unes noves obres en la zona centre de Llíria. Concretament les d’ampliació i millora de la vorera del C/ Sant Miquel en el tram que discorre junt al Teatre de la Unió Musical.
Segons el portaveu de Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, estes obres s’enmarquen en el projecte de remodelació urbana de la ciutat en la zona centre que el Grup Municipal va presentar el darrer mes de gener de 2016 en el Ple de l’ajuntament.
Les obres está estimat que tinguen una durada de quatre setmanes i són unes millores que va incorporar l’empresa que tenia que executar la remodelació de la Plaça de Partidors (encara sense finalitzar i recepcionar).
L’objectiu d’esta actuació, apunta Garcia, és continuar amb el procés de peatonalitzavió del centre urbà i convertir estos nous espais de la Ciutat en un vertader Centre Comercial a Cel Obert, així com millorar els accessos a establiments d’accés públic i d’oci com és el Teatre de la Unió Musical de Llíria”. Una proposta reclamada i consensuada amb la Societat Musical i que la Coalició va proposar dins el Projecte de Remodelació Urbana per a esta legislatura.
Des de Compromís-MoVe es va a continuar impulsan este tipus d’actuacions amb la finalitat de revitalitzar els eixos comercials de la localitat. Sobretot en la zona centre, on hi ha previst i aprovat pel ple continuar la remodelació de les places de 9 d’Octubre i Plaça Major. Esta última plaça amb major emfasi, ja que en ella es troben dos edificis patrimonials de primer ordre, com són l’esglesia de l’Assumpció i Ca la Vila, a part de ser el nucli administratiu de la Ciutat de Llíria.
Nueva acera para la calle de Sant Miquel y teatro de La Unió Musical
Las obras se enmarquen en el proyecto de remodelación urbana del centro presentado por Compromís-MoVe
Estos días hemos visto cómo se han iniciado unas nuevas obras en la zona centro de Llíria. Concretamente las de ampliación y mejora de la acera del C/ Sant Miquel en el tramo que discurre junto al Teatro de la Unión Musical.
Según el portavoz de Compromís-MoVe, Paco Garcia Latorre, estas obras se enmarquen en el proyecto de remodelación urbana de la ciudad en la zona centro que el Grupo Municipal presentó el último mes de enero de 2016 en el Pleno del ayuntamiento.
Las obras está estimado que tengan una duración de cuatro semanas y son unas mejoras que incorporó la empresa que tenía que ejecutar la remodelación de la Plaza de Partidors (todavía sin finalizar y recepcionar).
El objetivo de esta actuación, apunta Garcia, es continuar con el proceso de peatonalización del centro urbano y convertir estos nuevos espacios de la Ciutat en un verdadero Centro Comercial a cielo abierto, así como mejorar los accesos a establecimientos de acceso público y de ocio como es el Teatro de la Unió Musical de Llíria. Una propuesta reclamada y consensuada con la Sociedad Musical y que la Coalición propuso dentro del Proyecto de Remodelación Urbana para esta legislatura.
Desde Compromís-MoVe se va a continuar impulsando este tipo de actuaciones con el fin de revitalizar los ejes comerciales de la localidad. Sobre todo en la zona centro, donde hay previsto y aprobado por el pleno continuar la remodelación de las plazas de 9 de Octubre y Plaza Mayor. Esta última plaza con mayor énfasis, ya que en ella se encuentran dos edificios patrimoniales de primer orden, como son la iglesia de la Asunción y Ca la Vila, aparte de ser el núcleo administrativo de la Ciutat de Llíria.