Garcia: “Multitud de persones entreguen els seus currículums en l’ajuntament sense saber que no es tramiten a cap lloc i que no van a generar cap borsa de treball, fent-los perdre el temps i els diners”.

Compromís va denunciar al Plenari Municipal de Llíria l’engany que suposava el fet de que en el registre i en el departament de personal de l’ajuntament s’estaven recollint multitud de curriculums vitae (CV) per a entrar a treballar en la futura extensió hospitalària de Llíria. Un fet totalment fals, ja que el propi Conseller de Sanitat va afirmar que el personal que puga formar part de la futura plantilla serà nombrada d’entre el personal funcionari en Comissions de Servei, Borses de Treball del SERVASA (Servei Valencià de Salut) o amb nomenaments provisionals.

Per al portaveu de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, l’actitud poc responsable i de propaganda enganyosa que fa l’equip de govern del PP de  cara a les persones necessitades que van a presentar el seu CV per trobar un lloc de treball és més que deplorable, tot i quan, en ple municipal ja se va alertar d’esta pràctica clarament partidista i electoralista.

Garcia apunta que els currículums no van a parar a cap lloc, ni generaran cap borsa de treball, ni res per l’estil, ja que l’ajuntament no és el competent en la selecció de personal, ni té signat cap acord amb la Conselleria de Sanitat en aquest sentit.

Des de Compromís s’alerta als ciutadans que no caiguen en esta farsa municipal permesa pel PP de Llíria i que si estan interessats en treballar en este centre públic, hauran d’inscriure’s en la borsa de treball pública que el SERVASA obri a la tardor (en els mesos de setembre-octubre), on tindran que presentar la seua sol·licitud i capacitació professional.

Amb fets com estos, es demostra el tarannà egocèntric de la dreta local, que vol utilitzar els diners i inversions públiques com a reclam cada cop que venen eleccions, com és el cas de l’extensió hospitalària de Llíria, que de cara la 2015, serà la quarta vegada que s’utilitze en una campanya electoral, volent insultar així la intel·ligència del ciutadans. Quant de tots es coneguda la seua mala gestió i improvisació en la implantació de serveis públics.

Des de Compromís es desitja que l’extensió hospitalària de Llíria estiga en funcionament el més aviat possible i amb la dotació de personal i material necessari per a prestar un servei públic de sanitat de qualitat i en condicions,  així com que el PP deixe d’enganyar i  jugar amb la salut dels valencians amb els diners públics.

EL GOBIERNO DE LLÍRIA ENGAÑA Y CREA FALSAS EXPECTATIVAS CON LA ENTREGA DE CURRICULUMS PARA EL FUTURO HOSPITAL

Garcia: “Multitud de personas entregan sus currículums en el ayuntamiento sin saber que no se tramitan a ningún lugar y que no van a generar ninguna bolsa de trabajo, haciéndolos perder el tiempo y el dinero”.

Compromis denunció en el Pleno municipal de Llíria el engaño que suponía el hecho de que en el registro y en el departamento de personal del ayuntamiento se estaban recogiendo multitud de curriculums vitae (CV) para entrar a trabajar en la futura extensión hospitalaria de Llíria. Un hecho totalmente falso, ya que el propio Conseller de Sanidad afirmó que el personal que pueda formar parte de la futura plantilla será nombrado de entre el personal funcionario en Comisiones de Servicio, Bolsas de Trabajo del SERVASA (Servicio Valenciano de Salud) o con nombramientos provisionales.

Para el portavoz de Compromís per Llíria, Paco García Latorre, la actitud poco responsable y de propaganda engañosa que hace el equipo de gobierno del PP de cara a las personas necesitadas que van a presentar su CV para encontrar un puesto de trabajo es más que deplorable, todo y cuando, en el pleno municipal ya se alertó de esta práctica claramente partidista y electoralista.

García apunta que los currículums no van a parar a ningún lugar, ni generarán ninguna bolsa de trabajo, ni nada por el estilo, dado que el ayuntamiento no es el competente en la selección de personal, ni tiene firmado ningún acuerdo con la Consellería de Sanidad en este sentido.

Desde Compromís se alerta a los ciudadanos que no caigan en esta farsa municipal permitida por el PP de Llíria y que si están interesados en trabajar en este centro público, tendrán que inscribirse en la bolsa de trabajo pública que el SERVASA abre en el otoño (en los meses de septiembre-octubre), donde tendrán que presentar la su solicitud y capacitación profesional.

Con hechos como estos, se demuestra el talante egocéntrico de la derecha local, que quiere utilizar el dinero e inversiones públicas como reclamo cada vez que vienen elecciones, como es el caso de la extensión hospitalaria de Llíria, que de cara al 2015, será la cuarta vez que se utilice en una campaña electoral, queriendo insultar así la inteligencia de los ciudadanos. Cuándo de todos es conocida su mala gestión e improvisación en la implantación de servicios públicos.

Desde Compromís se desea que la extensión hospitalaria de Llíria esté en funcionamiento lo más pronto posible y con la dotación de personal y material necesario para prestar un servicio público de sanidad de calidad y en condiciones, así como que el PP deje de engañar y  jugar con la salud de los valencianos con el dinero público.