Compromís-Move inicien la campanya amb la il·lusió d’aconseguir que l’ajuntament de Llíria torne a ser la casa del poble, que treballe per la igualtat entre barris i per les persones.

La Coalició liderada pel candidat a l’alcaldia de Llíria, Paco Garcia Latorre va celebrar anit el seu acte d’inici de campanya electoral autonòmica i local en un sopar de germanor, on desenes de militants i simpatitzants participaren en la pegada de cartells i col·locació de pancartes, tant al casc urbà com a les urbanitzacions.

El candidat a l’alcaldia de Llíria, ha assenyalat que el canvi social ja s’ha produït en la ciutat de Llíria, ara queden 15 dies per fer el canvi polític per eixir del pou en el que ens ha enfonsat les polítiques d’austericidi i urbanicidi de la dreta local. Des de Compromís-MoVe hem unit esforços per redreçar el patiment dels nostres ciutadans i aspirem a presidir un govern que actue des de la transparència, la participació i la proximitat, amb la finalitat de que la gent tinga una vida millor.

Garcia ha apuntat que, “front la situació actual de precarietat, de misèria, de desesperança, és el moment de fer les polítiques per què les persones pugem tornar a somriure, polítiques amb què ens puguem alçar, puguem dir que som una ciutat forta i que tenim moltes possibilitats d’encarar el futur amb èxit. Però d’esta situació hem d’eixir tots junts, sent copartícips de les decisions, escoltant a la gent i recuperant el nostre ajuntament”.

“Tenim un equip valent, dones i homes de Compromís-MoVe implicats i lluitadors, que actuen des del diàleg, el consens i amb la paraula, no des de l’abús de poder i el “rodillo” institucional. Persones com tu, que treballen per implantar un govern dialogant, un govern transparent, un govern per a les persones que és el que volem que siga un govern dirigit per Compromís-MoVe” ha afegit

Per a Garcia, “la Coalició ha estat treballant de valent durant molts anys, braç a braç amb la ciutadania, no ha esperat vespres d’eleccions per començar a fer alguna cosa. Som garantia de treball, esforç i complicitats. Hem sigut valents, hem dit les coses clares quan altres callaven. Per això ara tenim la valentia i experiència per a liderar el govern que necessita Llíria. Perquè hem aprés el que no volem que torne a passar i sabem com volem fer la política perquè totes les persones puguen ser més felices. I tot açò, ho volem fer junt als veïns i veïnes de Llíria”.

GARCIA: “EL CAMBIO ESTÁ CERCA, LA CIUDADANÍA TIENE LA PALABRA Y DESDE COMPROMÍS ASPIRAMOS A DIRIGIR UN GOBIERNO QUE ACTÚE PARA QUÉ LA GENTE TENGA UNA VIDA MEJOR”

Compromís-Move inician la campaña con la ilusión de conseguir que el ayuntamiento de Llíria vuelva a ser la casa del pueblo, que trabaje por la igualdad entre barrios y por las personas”.

La Coalición liderada por el candidato a la alcaldía de Llíria, Paco García Latorre celebró anoche su acto de inicio de campaña electoral autonómica y local en una cena de hermandad, donde décimas de militantes y simpatizantes participaron en la pegada de carteles y colocación de pancartas, tanto al casco urbano como las urbanizaciones.

El candidato a la alcaldía de Llíria, ha señalado que el cambio social ya se ha producido en la ciudad de Llíria, ahora quedan 15 días para hacer el cambio político para salir del pozo en el que nos ha hundido las políticas de austericidio y urbanicidio de la derecha local. Desde Compromís-MoVe hemos unido esfuerzos para enderezar el sufrimiento de nuestros ciudadanos y aspiramos a presidir un gobierno que actúe desde la transparencia, la participación y la proximidad, con el fin de que la gente tenga una vida mejor.

García ha apuntado que, frente la situación actual de precariedad, de miseria, de desesperanza, es el momento de hacer las políticas por qué las personas vuelvan a sonreír, políticas con que nos podamos levantar, podamos decir que somos una ciudad fuerte y que tenemos muchas posibilidades de encarar el futuro con éxito. Pero de esta situación tenemos que salir todos juntos, siendo co partícipes de las decisiones, escuchando a la gente y recuperando nuestro ayuntamiento.

Tenemos un equipo valiente, mujeres y hombres de Compromís-MoVe implicados y luchadores, que actúan desde el diálogo, el consenso y con la palabra, no desde el abuso de poder y el “rodillo” institucional. Personas como tú, que trabajan para implantar un gobierno dialogante, un gobierno transparente, un gobierno para las personas que es lol que queremos que sea un gobierno dirigido por Compromís-MoVe”.

Para García, “la Coalición ha estado trabajando durante muchos años, codo a codo con la ciudadanía, no ha esperado vísperas elecciones para empezar a hacer algo. Somos garantía de trabajo, esfuerzo y complicidades. Hemos sido valientes, hemos dicho las cosas claras cuando otros callaban. Por eso ahora tenemos la valentía y experiencia para liderar el gobierno que necesita Llíria. Porque hemos aprendido lo que no queremos que vuelva a pasar y sabemos cómo queremos hacer la política para qué todas las personas puedan ser más felices”. Y todo esto, lo queremos hacer junto a los vecinos y vecinas de Llíria.