El diputat autonòmic i regidor de Llíria, Paco García Latorre, havia demanat al Conseller la continuïtat del projecte de Ca Porcar, ja que este tipus de projectes són molt positiu de cara a la formació i capacitació laboral.
Llíria s’havia quedat fora de la última convocatòria de Tallers d’Ocupació abans de les eleccions municipals, un fet que havia provocat una paralització en l’adequació i rehabilitació de l’edifici de Ca Porcar.
Ara, apunta Garcia, l’Ajuntament de Llíria comptarà enguany amb un nou Taller d’Ocupació, ja que el Conseller Rafa Climent, ha comunicat una subvenció superior a los 200 mil € per a formar a 24 alumnes treballadors de Llíria en les especialitats de Rehabilitació d’Edificis, Soldadura i Fàbriques de Construcció.
Estes persones, a part de fer la seua tasca formativa, també continuaran els treballs de rehabilitació i consolidació de l’edifici de Ca Porcar en esta segona fase.
El diputat autonòmic de Compromís, afirma que, en la primera aprovació d’expedients de subvencions abans de les eleccions de maig, el projecte de TO Ca Porcar II de Llíria, no va ser concedit i en esta segona aprovació d’expedients en el mes de novembre, on s’han aprovat 18 Tallers, la capital del Camp de Túria és una dels concedits.
El Taller estarà actiu per un període de 6 mesos i a més dels 24 alumnes que seran de Llíria i han d’estar apuntats al SERVEF, es contractarà també a 1 Director, 1 Auxiliar Administratiu i 3 monitors (1 per especialitat), a més d’1 professor de suport. La selecció dels alumnes i el professorat, així com l’inici de l’activitat, es realitzarà abans de finalitzar l’any.
Garcia es felicita que Llíria torne a comptar amb este Taller d’Ocupació, una eina més per poder donar formació i feina a persones de la localitat.
ECONOMÍA CONFIRMA UN NUEVO TALLER DE EMPLEO EN LLÍRIA
El diputado autonómico y concejal de Llíria, Paco García Latorre, había pedido al Consejero la continuidad del proyecto de Can Porcar, puesto que este tipo de proyectos son muy positivo de cara a la formación y capacitación laboral.
Llíria se había quedado fuera de la última convocatoria de Talleres de Ocupación antes de las elecciones municipales, un hecho que había provocado una paralización en la adecuación y rehabilitación del edificio de Can *Porcar.
Ahora, apunta Garcia, el Ayuntamiento de Llíria contará este año con un nuevo Taller de Ocupación, puesto que el Consejero Rafa Climent, ha comunicado una subvención superior a *los 200 mil € para formar a 24 alumnos trabajadores de Llíria en las especialidades de Rehabilitación de Edificios, Soldadura y Fábricas de Construcción.
Estas personas, aparte de hacer su tarea formativa, también continuarán los trabajos de rehabilitación y consolidación del edificio de Can *Porcar en esta segunda fase.
El diputado autonómico de Compromiso, afirma que, en la primera aprobación de expedientes de subvenciones antes de las elecciones de mayo, el proyecto de TONO Can *Porcar II de Llíria, no fue concedido y en esta segunda aprobación de expedientes en el mes de noviembre, donde se han aprobado 18 Talleres, la capital del Camp de Túria es una de los concedidos.
El Taller estará activo por un periodo de 6 meses y además de los 24 alumnos que serán de Llíria y tienen que estar apuntados al SERVEF, se contratará también a 1 Director, 1 Auxiliar Administrativo y 3 monitores (1 por especialidad), además de 1 profesor de apoyo. La selección de los alumnos y el profesorado, así como el inicio de la actividad, se realizará antes de finalizar el año.
Garcia se felicita que Llíria vuelvo a contar con este Taller de Ocupación, una herramienta más para poder dar formación y trabajo a personas de la localidad.