La Coalició manté una negociació bilateral amb el PSOE per perfilar un projecte clarament progressista i d’esquerres, sense interferències.
Per a Compromís-MoVe, la part important de l’acord a dos bandes són: el programa, les propostes i els objectius que han de posar en comú les dos formacions polítiques per poder traure a Llíria de la greu crisi laboral i econòmica en la que es troba actualment la ciutat. No el estar en un govern pel fet d’estar.
Este fou el principal motiu de no seguir en el govern local, la no definició i signatura d’un acord programàtic i l’establiment d’uns objectius i competències clares i concretes que es pogueren fer públics i es signaren com un vertader contracte social i polític amb la ciutadania de Llíria. Un fet que amb les negociacions que s’han reprès entre les dues formacions entenem que és factible pogam recuperar i de segur que serà beneficiós per a la ciutat.
La coalició afirma que te un projecte de ciutat i iniciatives elaborades que donen solució a molts dels problemes reals que pateix Llíria, els quals vol compartir amb els socialistes en un govern bipartit i d’esquerres, tal i com reflectiren les urnes en 2015. Amb el clar objectiu de millorar la vida de les persones i establir un marc de col·laboració igual que el que les dos formacions estan portant a la Generalitat Valenciana.
De fet, Compromís-MoVe ha exercitat en estos últims mesos de legislatura una oposició responsable, seria i propositiva, consensuant i dialogant amb els socialistes, sense entrebancar cap iniciativa que fora raonable i compartida programàticament. On la posada en marxa del polígon industrial de Carrases i el terciari de Llíria són i seran prioritats per a la Coalició, sectors els quals hem incorporat com a objectiu principal en el Programa “Llíria Ocupa’t” que hem presentat i aprovat en el Ple de Llíria, i que amb el seu desenvolupament es poden aconseguir crear prop de 1.000 llocs de treball en la localitat.
Des de Compromís-MoVe s’aposta per una coalició bipartita de progrés i una Govern de Canvi des de l’esquerra, amb un programa de govern ben definit, un objectius planificats i unes responsabilitats clares amb autonomia de gestió.
Compromís-MoVe trabaja para conseguir un #GobienodeCambio similar al del Consell
La Coalición mantiene una negociación bilateral con el PSOE para perfilar un proyecto claramente progresista y de izquierdas, sin interferencias.
Para Compromís-MoVe, la parte importante del acuerdo a dos bandas son: el programa, las propuestas y los objetivos que tienen que poner en común las dos formaciones políticas para poder sacar a Llíria de la grave crisis laboral y económica en la que se encuentra actualmente la ciudad. No el estar en un gobierno por el mero hecho de estar.
Este fue el principal motivo de no seguir en el gobierno local, la no definición y firma de un acuerdo programático y el establecimiento de unos objetivos y competencias claras y concretas que se pudieran hacer públicas y se firmaran como un verdadero contrato social y político con la ciudadanía de Llíria. Un hecho que con las negociaciones que se han retomado entre las dos formaciones entendemos que es factible podamos recuperar y de seguro que será beneficioso para la ciudad.
La coalición afirma que tiene un proyecto de ciudad e iniciativas elaboradas que dan solución a muchos de los problemas reales que sufre Llíria, los cuales quiere compartir con los socialistas en un gobierno bipartito y de izquierdas, tal y como reflejaron las urnas en 2015. Con el claro objetivo de mejorar la vida de las personas y establecer un marco de colaboración igual que el que las dos formaciones están llevando a cabo en la Generalitat Valenciana.
De hecho, Compromís-MoVe ha ejercitado en estos últimos meses de legislatura una oposición responsable, sería y propositiva, consensuando y dialogando con los socialistas, sin entrebancar ninguna iniciativa que fuera razonable y compartida programáticamente. Donde la puesta en marcha del polígono industrial de Carrases y el terciario de Llíria son y serán prioridades para la Coalición, sectores los cuales hemos incorporado como objetivo principal en el Programa “Llíria Ocupa’t” que hemos presentado y aprobado en el Pleno de Llíria, y que con su desarrollo se pueden conseguir crear cerca de 1.000 puestos de trabajo en la localidad.
Desde Compromís-MoVe se apuesta por una coalición bipartita de progreso y una Gobierno de Cambio desde la izquierda, con un programa de gobierno muy definido, un objetivos planificados y unas responsabilidades claras con autonomía de gestión.