
COMPROMIS RECLAMA QUE ES PAGUE LA PART DE PAGA QUE ELS TREBALLADORS JA HAN COTITZAT
L’ajuntament tindria que abonar un 25% de les retribucions reconegudes als empleats públics abans d’entrar en vigor les retallades aprovades pel Govern. El grup Compromís, en relació al contingut del Reial Decret Llei 20/2012, sobre retallades, s’ha manifestat reiterada i clarament en contra, malgrat això el govern del Partido Popular ha seguit amb la seua […]



