LA JUSTÍCIA DECRETA INDEMNITZAR A UNA TREBALLADORA DE LLÍRIA PER UNA RESOLUCIO INJUSTA DE L’AJUNTAMENT

Llíria tindrà que pagar 3.350 euros per la mala decisió de l’equip de Govern de reduir-li la jornada per baix del que marca la dedicació del seu lloc de treball en la RPT.

Novament, la justícia fa rectificar la política de personal del consistori de Llíria i del PP. Ja que el Jutjat de Lo Social nº 1 de València ha Decretat una resolució d’avinença entre la treballadora demandant i el consistori edetà on l’equip de govern reconeix que es va equivocar en reduir-li la jornada laboral en contra del que marca la Relació de Llocs de Treball (RPT) de l’ajuntament.

La resolució judicial marcar que l’ajuntament tindrà que pagar a la treballadora 3.350 euros bruts com a diferències retributives corresponents al període de setembre de 2013 a novembre de 2014. Així com que tindrà que mantenir la dedicació de la denunciant en un 32% durant el present curs 2014-2015.

Esta indemnització es farà efectiva en la nòmina de novembre i ve a evidenciar la mala gestió que durant els últims anys s’està fent en matèria de personal en el consistori de Llíria.

De fet, esta irregularitat va ser denunciada pel Grup Municipal de Compromís al setembre de 2013, per a que l’equip de Govern rectificarà i no tinguérem que pagar els ciutadans mes costos judicials per errades injustificades. Compromís va presentar una moció en este sentit al Ple de l’ajuntament, però el PP va votar en contra. Ara, el Decret judicial dona la raó a Compromís i a la treballadora afectada.

NOTICIA RELACIONADA

http://lliria.compromis.net/2013/09/19/lajuntament-vulnera-drets-laborals-del-professorat-del-conservatori-de-musica/

LA JUSTICIA DECRETA INDEMNIZAR A UNA TRABAJADORA DE LLÍRIA POR UNA RESOLUCION INJUSTA DEL AYUNTAMIENTO

Llíria tendrá que pagar 3.350 euros por la mala decisión del equipo de Gobierno de reducirle la jornada por debajo de lo que marca la dedicación de su puesto de trabajo en la RPT.

Nuevamente, la justicia hace rectificar la política de personal del consistorio de Llíria y del PP. Ya que el Juzgado de Lo Social nº 1 de Valencia ha Decretado una resolución de avenencia entre la trabajadora demandante y el consistorio edetano donde el equipo de gobierno reconoce que se equivocó al reducirle la jornada laboral en contra de lo que marca la Relación de Puestos de trabajo (RPT) del ayuntamiento.

La resolución judicial marca que el ayuntamiento tendrá que pagar a la trabajadora 3.350 euros en bruto como diferencias retributivas correspondientes al periodo de septiembre de 2013 a noviembre de 2014. Así como que tendrá que mantener la dedicación de la denunciante en un 32% durante el presente curso 2014-2015.

Esta indemnización se hará efectiva en la nómina de noviembre y viene a evidenciar la mala gestión que durante los últimos años se está haciendo en materia de personal en el consistorio de Llíria.

De hecho, esta irregularidad fue denunciada por el Grupo Municipal de Compromís en septiembre de 2013, para que el equipo de Gobierno rectificara y no tuviéramos que pagar los ciudadanos más costes judiciales por errores injustificados. Compromís presentó una moción en este sentido en el Pleno del ayuntamiento, pero el PP votó en contra. Ahora, el Decreto judicial da la razón a Compromís y a la trabajadora afectada.

Arxivat en: Llíria

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *