Oferiran un acte informatiu sobre el motius d’anar a la mobilització.

Les organitzacions de CCOO i Compromís del Camp de Túria han organitzat una xerrada informativa conjunta en la Seu Comarcal del Sindicat CCOO ubicada a Llíria per informar a la ciutadania de les raons que han motivat a dur endavant la primera convocatòria de VAGA GENERAL en esta nova legislatura.

La Mesa rodona que es farà demà dimarts a les 19:30 hores, estarà composada pel responsable d’organització de CCOO a la Comarca del Camp de Túria, Manolo Montaner Coll, i el portaveu comarcal de Compromís, Paco García Latorre.

Segons el portaveu de Compromís, en menys de 100 dies de govern del PP s’han fet les reformes més regressives i transgressores en drets laborals que cap altre govern s’havia atrevit a fer en les últimes legislatures. De fet, la nova normativa ens retrotrau a dècades preconstitucionals, on el PP ha donat llum verda a l’acomiadament lliure, ha trencat la negociació col·lectiva i ha deixat als treballadors sense garanties i prestacions.

García apunta que, esta reforma no crearà llocs de treball (sinó tot el contrari) i servirà per precaritzar molt més les relacions laborals al País Valencià, un territori on les polítiques d’ocupació desenvolupades pel PP han fracassat, l’atur supera la mitjana estatal i els retalls aplicats pel Govern de Fabra estan deixat a milers de treballadors en el carrer, a part de desmantellar els serveis públics i continuar arruïnant als proveïdors i entitats que depenen econòmicament dels pressupostos de la Generalitat.