Riera: ”El PP puja un 50% el bitllet en el casc urbà i el duplica en les urbanitzacions”.

La portaveu de Compromís per Llíria, Inma Riera Lloret, creu totalment desproporcionada i discriminatòria la decisió que ha pres l’equip de govern de Llíria d’augmentar la taxa de transport públic de viatgers.

Segons Riera, el PP vol aprofundir en la discriminació per raó de residència i per primera volta des de que va entrar a funcionar el servei de bus ha trencat la unitat tarifària que hi havia i a partir d’ara, depenent si es viu al casc urbà o en una urbanització, es pagarà un bitllet diferent.

Des de Compromís entenem que açò suposa un nou atac a les economies familiars de Llíria i als ciutadans que menys poder adquisitiu tenen, ja que són els joves, jubilats, pensionistes i ciutadans que no tenen vehicle que viene dins i fora del casc urbà els que més ús fan del transport públic.

Riera, remarca que esta pujada respon a criteris merament recaptatoris, sent discriminatòria per aplicar un major augment als usuaris de les urbanitzacions que són els que més l’usen ()actualment més del 90% dels usuaris).

Davant esta nova pujada, el Grup Municipal de Compromís ha posat a disposició de la ciutadania una reclamació tipus que reclama la supressió de la discriminació tarifaria i que, atenent a la situació de crisi que estem patint, es procedisca a la congelació del preu del bitllet del bus a Llíria.

 

COMPROMISO PONE A DISPOSICIÓN DE LA CIUDADANÍA RECLAMACIONES A LA SUBIDA ABUSIVA Y DISCRIMINATORIA DE LA TASA DEL BUS

 

Riera:”El PP sube un 50% el billete en el casco urbano y lo duplica en las urbanizaciones”.
La portavoz de Compromís per Llíria, Inma Riera Lloret, cree totalmente desproporcionada y discriminatoria la decisión que ha tomado el equipo de gobierno de Llíria de aumentar la tasa de transporte público de viajeros.
Según Riera, el PP quiere profundizar en la discriminación por razón de residencia y por primera vez desde que entró a funcionar el servicio de bus urbano, ha roto la unidad tarifaria que había y a partir de ahora, dependiendo si se vive al casco urbano o en una urbanización, se pagará un billete diferente.
Desde Compromís entendemos que esto supone un nuevo ataque a las economías familiares de Llíria y a los ciudadanos que menos poder adquisitivo tienen, dado que son los jóvenes, jubilados, pensionistas y ciudadanos que no tienen vehículo que viven dentro y fuera del casco urbano los que más uso hacen del transporte público.
Riera, remarca que esta subida responde a criterios meramente recaudatorios, siendo discriminatoria por aplicar un mayor aumento a los usuarios de las urbanizaciones que son los que más lo usan (actualmente más del 90% de los usuarios).
Ante esta nueva subida, el Grupo Municipal de Compromís ha puesto a disposición de la ciudadanía una reclamación tipo que pide la supresión de la discriminación tarifaría y que, atendiendo a la situación de crisis que estamos sufriendo, se proceda a la congelación del precio del billete del bus en Llíria.