Inma Riera: “Han transcorregut 20 mesos i encara estem esperant que es faça un Pla de Trànsit que done compliment al manament plenari”.

Segons la regidora de Compromís per Llíria, Inma Riera Lloret, el 18 d’octubre de 2011 Compromís presentava una proposta al ple municipal per buscar una alternativa als problemes circulatoris que patim en la ciutat de Llíria,  Aquesta proposta va ser aprovada per unanimitat en el ple municipal.

La iniciativa presentada contemplava que els serveis tècnics municipals, en un termini màxim de tres mesos, establirien tots aquells carrers de doble sentit de circulació que té Llíria i s’establiria una priorització en la necessitat del canvi a una sola direcció de la forma més ràpida.

Este acord s’apuntalava amb que, una vegada establerta la priorització per part dels serveis tècnics, l’ajuntament de Llíria es comprometia a realitzar els canvis més prioritaris en un període màxim d’un any.

Per a Riera, eI Govern del PP a Llíria no ha fet els deures, i després d’un any i vuit mesos, seguim esperant una resposta mitjançant la redacció d’un Pla de Trànsit que puga servir per determinar els carrers de la localitat que poden ser reordenats i deixar-se en un únic sentit.

Per al Grup de Compromís esta mesura és important per a la ciutadania, ja que serviria per pacificar el trànsit en la localitat, millorant la seguretat i la salut de les persones en quan al soroll i al mateix temps, serviria per millorar les zones comercials, on es podria estructurar millor els llocs d’aparcament i ampliar voreres.

COMPROMIS RECLAMA CUMPLIR EL ACUERDO MUNICIPAL PARA IMPLANTAR LAS CALLES CON UN ÚNICO SENTIDO

Inma Riera: “Han transcurrido 20 meses y todavía estamos esperando que se haga un Plan de Tráfico que de cumplimiento al mandamiento plenario”.

Según la concejal de Compromís per Llíria, Inma Riera Lloret, el 18 de octubre de 2011 Compromís presentaba una propuesta al pleno municipal para buscar una alternativa a los problemas circulatorios que sufrimos en la ciudad de Llíria, Esta propuesta fue aprobada por unanimidad en el pleno municipal.

La iniciativa presentada contemplaba que los servicios técnicos municipales, en un plazo máximo de tres meses, establecerían todas aquellas calles de doble sentido de circulación que tiene Llíria y se establecería una priorización en la necesidad del cambio a una sola dirección de la forma más rápida.

Este acuerdo se apuntalaba con que, una vez establecida la priorización por parte de los servicios técnicos, el ayuntamiento de Llíria se comprometía a realizar los cambios más prioritarios en un periodo máximo de un año.

Para Riera, eI Gobierno del PP en Llíria no ha hecho los deberes, y después de un año y ocho meses, seguimos esperando una respuesta mediante la redacción de un Plan de Tráfico que pueda servir para determinar las calles de la localidad que pueden ser reordenados y dejarse en un único sentido.

Para el Grupo de Compromís esta medida es importante para la ciudadanía, dado que serviría para pacificar el tráfico en la localidad, mejorando la seguridad y la salud de las personas respecto al ruido y al mismo tiempo, serviría para mejorar las zonas comerciales, donde se podría estructurar mejor los lugares de aparcamiento y ampliar aceras.