Des de fa temps, els usuaris es queixen de que s’estan aplicant tarifes com la “Premium” sobre serveis que abans entraven en el contracte de manera gratuïta.

El Grup Municipal de Compromís ha fet un requeriment a l’ajuntament de Llíria per que reclame de l’empresa concessionària de la Piscina Municipal Coberta per què informe des de quan s’estan aplicant tarifes no contemplades en el contracte de concessió i que l’ordenança  fiscal no recull, extrem que seria totalment il·legal.

Segons el portaveu de Compromís, Paco Garcia Latorre, el contracte amb la concessionària de la Piscina Municipal Coberta es va signar en l’any 2009. Des d’aleshores, s’han fet algunes modificacions en l’ordenança fiscal que regula el preu de les activitats que es desenvolupen en esta infraestructura esportiva. Però, cap modificació del contracte per a canviar tarifes i aplicar una quota anomenada “Premium” o altres similars.

De fet, la irregularitat ha de ser palesa quan la pròpia concessionària ha fet una proposta per escrit a l’ajuntament per poder modificar el contracte de la concessió i poder ajustar allò que sembla que fins ara estava fent fora de la legalitat.

Es tant així, que molts usuaris han fet arribar per escrit les seues reclamacions a la concessionària quan han vist que de la nit al matí se’ls volia cobrar un plus econòmic per un serveis dels que venien gaudint de manera gratuïta i que ara, els vol cobrar més diners.

El portaveu de Compromís ha demanat per escrit a l’equip de Govern que els serveis econòmics municipals facen una investigació sobre estes irregularitats, ja que de ser verídiques, la concessionària tindria que tornar els diners cobrats indegudament a tots els usuaris.

Volen cobrar més diners pel mateix servei

En l’últim ple municipal, l’Equip de Govern del PP ha volgut donar carta de naturalesa a la modificació del contracte que proposa la concessionària de la Piscina Coberta, dient que la modificació es fa per interès general, quan a la vista es veu clarament que es una maniobra particular per voler cobrar més diners per oferir els mateixos serveis.

COMPROMISO REQUIERE AL AYUNTAMIENTO A INVESTIGAR LA APLICACIÓN DE TARIFAS NO CONCERTADAS EN LA PISCINA CUBIERTA
Desde hace tiempo, los usuarios se quejan de que se están aplicando tarifas como la “*Premium” sobre servicios que antes entraban en el contrato de manera gratuita.

El Grupo Municipal de Compromis ha hecho un requerimiento al ayuntamiento de Llíria para que reclame a la empresa concesionaria de la Piscina Municipal Cubierta qué informe desde cuando se están aplicando tarifas no contempladas en el contrato de concesión y que la ordenanza fiscal no recoge, extremo que sería totalmente ilegal.

Según el portavoz de Compromís, Paco Garcia Latorre, el contrato con la concesionaria de la Piscina Municipal Cubierta se firmó en el año 2009. Desde entonces, se han hecho algunas modificaciones en la ordenanza fiscal que regula el precio de las actividades que se desarrollan en esta infraestructura deportiva. Pero, ninguna modificación del contrato para cambiar tarifas y aplicar una cuota llamada “Premium” u otras similares.

De hecho, la irregularidad tiene que ser patente cuando la propia concesionaria ha hecho una propuesta por escrito en el ayuntamiento para poder modificar el contrato de la concesión y poder ajustar aquello que parece que hasta ahora estaba realizando fuera de la legalidad.

Es así, que muchos usuarios han hecho llegar por escrito sus reclamaciones a la concesionaria cuando han visto que de la noche a la mañana se les quería cobrar un plus económico por unos servicios de los que venían disfrutando de manera gratuita y que ahora, les quiere cobrar más dinero.

El portavoz de Compromís ha pedido por escrito al equipo de Gobierno que los servicios económicos municipales hagan una investigación sobre estas irregularidades, dado que de ser veraces, la concesionaria tendría que devolver el dinero cobrado indebidamente a todos los usuarios.

Quieren cobrar más dinero por el mismo servicio

En el último pleno municipal, el Equipo de Gobierno del PP ha querido dar carta de naturaleza a la modificación del contrato que propone la concesionaria de la Piscina Cubierta, diciendo que la modificación se hacia por interés general, cuando a la vista se ve claramente que es una maniobra particular para querer cobrar más dinero para ofrecer los mismos servicios.